Fru Sy-grattis till hoppas nu din kropp fattar att den ska ha äl och indianer så att ett + kan komma!
Leksi-GRATTIS igen!!!
Ingis-glöm inte att andas
Lanovia-gick dopet bra?
Blommis-hur mår indianerna och magen? Behöver snart ha sällskap för sinnesfridens skull
EGO-i fredags förmiddag var jag på kliniken för första titten på blåsorna, misstänkte att det inte var lika mycket aktivitet därinne som sist då tanten inte kom ordentligt förrän i onsdags och jag började spruta i måndags. Och rätt hade jag, 4 blåsor var allt han kunde se och den informationen fick man dra ut från honom. Men allt var så normalt så ändå enligt honom. Började ju på lägre dos denna gången men liiiiiite fler blåsor hade jag hoppats på när det var minst 14 förra gången .
Fick order om att höja dosen till det vi hade förra gången med start från i fredags och ny titt på tisdag förmiddag. Det fanns ingenting att oroa sig för enligt läkaren eller sköterskan eftersom mycket kunde hända på de här dagarna speciellt när dosen höjdes. Men jag blev grymt besviken ändå med bara 4 blåsor kändes inte alls roligt att jobba sedan.
Så nu sprutar vi glatt på till på tisdag då vi får se vad som händer, ingen prel tid för ÄP alls ville de ge men tidigast fredag är min gissning.