Härliga tjejer du har, Sonja.
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Sonja68 skrev 2010-05-10 10:04:30 följande:
Leksi: Så underbart du berättar om när lille Alfred föddes! Blir alldeles varm och tårögd! Skrattar igenkännande åt hormonbryt och onda bröst... Känns lite sorgligt att jag aldrig kommer vara med om det där nå' mer... Men det känns ändå som ett rätt val. Jag glädjs åt er här istället, och åt mina små ljuvliga prinsessor därhemma. Igår hade lilla K dansuppvisning för oss. HOn hade på sig sin ballerina dress och vita dansskor.Hörde att hon och storasyster spelade musik och grejade i rummet. Sedan kom storasyster T och bjöd in oss till K:s dansuppvisning. Hon hade ställt fram stolar på första parkett till mig och maken. Hon skötte CD-spelaren. Och så satte uppvisningen igång. Lilla K dansade till sin, för tillfället favvolåt, "Underbart" med Kalle Moreaus. Oj, oj oj, vilken känsla, vilket allvar. Vi hade fullt sjå att hålla oss för skratt jag och maken Sällan man har tråkigt med två såna teaterapor och fantasifulla, påhittiga tjejer i huset!