• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Sonja, fiskrätten smakade inte så jättemycket om jag ska vara helt ärlig. Iofs hade jag ingen prästost (utan vanlig riven) det kanske smakar mer då? Men den var helt ok, och lättlagad.

• passionsblomman

Nu hakade först hela BT upp sig en lång stund, sedan fick jag svara på någon undersökning. Har ni gjort det också?

Vad skrev ni på vad som skulle göra forumet bättre? jag skrev att jag vill ha kursiv stil så man vet när man betonar och när man skriker. och att jag vill ha fler smileysar, en som rodnar, en som gråter -med tårar- och en som är rädd tillexempel. Och att sökfunktionen suger, bland annat.

• Ankan80

G-R-A-T-T-I-S

Så roligt!!!!!!!
    Klart det går bra denna gången!

Villemoa skrev 2010-03-03 10:40:21 följande:
    *viskar: vi har fått plus!!*
  • Leksi
    Villemoa skrev 2010-03-03 10:40:21 följande:
    *viskar: vi har fått plus!!*
    GRATTIS!!!

Åh vad glad jag blir för er skull! Underbara nyheter!!

Hoppas det smittar riktigt mycket runt om i tråden!
  • lanovia 08

Liten börjar göra sig hörd så jag hinner inte skriva här nu mer än en viktig sak:

IHHHHH!!!!! Jippie!! Grattis!!!!

• lanovia 08

Ja självklart gällde detta Villemoa om ni inte förstod det.

• Jenny står brud 090801

Jag stickade faktiskt, det gjorde de flesta, bara ngn som sydde.
    Roligt att du är igång och broderar, lika bra att börja i tid. Vi hade oxå en sådan adventskalender hemma som mamma hade broderat, har med tänkt att jag skall göra någon sådan variant sen när det blir aktuellt.
    Fru Bygg skrev 2010-03-03 08:52:57 följande:

Jenny, mysigt med "syjunta". Jag har börjat brodera en korsstygnstavla till Ella till nästa jul. Det är en adventskalender. När jag och mina syskon var mindre så hade vi en sån hemma och nu tänkte jag att det kunde vara skoj att själv göra en som Ella (och ev syskon) kan ha nu när hon växer upp. Jag började redan nu för man vet aldrig när man har tid när man har barn. VAd syr ni när ni träffas?
  • Jenny står brud 090801

grattis villemoa!!! åhhh vad härligt!!

• Jenny står brud 090801

Nyss hemkommen från föreläsningen jag varit på ikväll. Nu när jag läst vad som hänt idag borde jag ta och äta lite ochsen umgås med mannen. Stora kramar till er alla. Och igen ett jättegrattis till Villemoa, självklart hoppas även jag på att det smittar

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan