• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

villemoa! grattis gumman! wow vilken god nyhet!!!
    *kramar om*

• Fru Bygg

Det kommer att gå alldeles utmärkt! Åhh vad roligt!

• Ninnnis

GRATTIS VILLEMOA! Vad roligt! Äntligen ett plus i tråden! Början på en plusvåg, kanske?

• Villemoa

*torkar tårarna* vilket underbart stöd! Fast det visste jag ju redan; i den här tråden finns inget annat än stöd, vänskap, omtänksamhet och kärlek!

• Villemoa

Tack Ninnis!! Hoppas verkligen att det är början på en plusvåg!

Ninnnis skrev 2010-03-03 11:24:53 följande:
    GRATTIS VILLEMOA! Vad roligt! Äntligen ett plus i tråden! Början på en plusvåg, kanske?
  • Ninnnis

Sonja, GU´ så söta de är! Jag förstår att du blir glad av den bilden, det blev jag också

Fru Bygg, det ordnade sig såtillvida att jag och maken kommer att ha tre långhelger tillsammans i mars och april Jag hade fortfarande hellre sparat dem till nästa semesterår eftersom jag inte har lika mycket semester som maken då, men det här känns som en helt ok lösning.

• Daa

Men JÄTTEGRATTIS, Villemoa! Åh, vad roligt! Åh, vad skönt för er! Ingen besvikelse den här gången, bara härliga förväntningar.
    *kramar om och dansar runt*

• Daa

Sonja: förstår att du kan hämta glädje och styrka i den bilden.
    Så väldigt söta.

*känner värmen spridas i bröstet*

• Daa

*viskar till Ninnis* Långhelg. April. Norrbotten.

Har man tur med vädret under en apriltripp till Norrbotten börjar man allvarligt fundera på om man ska flytta dit. Eller hur, Sonja?

• Sonja68
    Daa skrev 2010-03-03 11:35:29 följande:
    *viskar till Ninnis* Långhelg. April. Norrbotten. Har man tur med vädret under en apriltripp till Norrbotten börjar man allvarligt fundera på om man ska flytta dit. Eller hur, Sonja?
    ABSOLUT!!
    Åtminstone förstår man varför man envisas med att bo kvar där
    Kom hit!!!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan