• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Nä, tyvärr...

Fru Bygg skrev 2010-03-03 08:26:33 följande:

Du har inga lediga dagar i nästa veckan va Ninnnis?
  • Fru Bygg
    Ninnnis skrev 2010-03-03 08:38:26 följande:
    Nä, tyvärr...
    Löste det sig förresten med dina lediga dagar som du var tvungen att ta ut? Kunde maken också vara ledig?
  • Fru Bygg

Jenny, mysigt med "syjunta". Jag har börjat brodera en korsstygnstavla till Ella till nästa jul. Det är en adventskalender. När jag och mina syskon var mindre så hade vi en sån hemma och nu tänkte jag att det kunde vara skoj att själv göra en som Ella (och ev syskon) kan ha nu när hon växer upp. Jag började redan nu för man vet aldrig när man har tid när man har barn.
    VAd syr ni när ni träffas?

• Sonja68

När det är jobbigt på jobbet då stänger jag ner mina fönster på datorn och kollar på mitt "skrivbordsunderlägg". Då blir jag alldeles varm om hjärtat och tjafset på jobbet känns plötsligt inte så viktigt längre.
    Bilden finns i mitt bildgalleri under "starka bilder", den första bilden.
    Den är ca två år gammal nu (eller mer?!) men det spelar ingen roll. Den går rakt in i mitt hjärta ♥ ♥ ♥ och jag inser att jag har så _mycket_ att vara tacksam och glad över.

• Fru Bygg

Sonja, vilken underbar bild. Jag förstår att du tittar på den när det är jobbigt på jobb. Dina tjejer är så söta!

• Sonja68

Tack Fru Bygg Jo, de är sötast i hela världen...tycker JAG. Helt opartisk är jag förstås inte

• Sonja68
    Villemoa skrev 2010-03-03 10:40:21 följande:
    *viskar: vi har fått plus!!*
    *vrålar: WOOOOOOOOOAAAAAAAAAHHHHHHH!!!! Grattis, grattis, grattis!!!!*
  • Villemoa

Tack, tack Skulle också vilja vråla men jag vågar inte. Vi tror knappt det är sant och oroar oss förstås med tanke på hur det gick förra gången.

Sonja68 skrev 2010-03-03 10:41:24 följande:
    *vrålar: WOOOOOOOOOAAAAAAAAAHHHHHHH!!!! Grattis, grattis, grattis!!!!*
  • Sonja68

Nej, nej, inga negativa tankar nu *schasar bort alla neggotankar från Villemoa* Nu är det som gäller! på dig!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan