Inlägg från: Rapsbrud |Visa alla inlägg
  • Rapsbrud

MAJ 2010 del 5

Förresten, är det någon mer än jag som inte ska ha slöja? Tänkte från början att det skulle bli "för mycket" för vårt lilla bröllop, men nu börjar jag vela lite...

• Rapsbrud

Gympamamman: Så klart! The more the merrier. Välkommen hit!

majsan801: Kör också på hårblomma.

• Rapsbrud

majsan801: Vilken häftig hårdekoration! Hur stor är den och hur ska du ha den? Min är aningens mjukare hihi, finns på bild i mitt galleri.

• Rapsbrud

Martinaa: Haha precis! Jag tänkte hårblomma jättetidigt, enda grejen som får mig att vela är att man kan ta så många roliga kort med en slöja, plus att det är det enda tillfället jag kan komma på där man får möjlighet att ha en slöja... Men men.

• Rapsbrud

mmm2010: Men vad ledsamt! Vad tråkigt för er, verkligen! Men om ni ändå skulle inse att de rätta känslorna inte fanns där var det kanske bättre att göra det nu innan ni gifte er? Om man nu ska försöka vara en obotlig optimist alltså. Tycker verkligen inte du ska känna dig misslyckad! Det viktigaste är ju att man har en bra relation och om inte de rätta känslorna finns för en fungerande relation är det väl bara moget och klokt att avbryta den. Förstår att det känns ledsamt för dig/er nu, men jag hoppas att ni kommer känna att ni fattade rätt beslut så småningom.

Kram!

• Rapsbrud

Avalon75: Hur fin sko som helst ju! Jättesöt!

Idag har vi varit och provat sambons bröllopskostym. Eller ja, han provade och jag tittade på. Den behöver tas in lite, men annars var den bra. Han kommer bli sååååå fin!

• Rapsbrud

Martinaa: Haha kul att du skriver tyken, har kompisar som bor i Skene som har bott i Borås innan så det har man hört några gånger...

• Rapsbrud

Just det, jag kommer göra slingor (om det inte räcker med vårsolen innan dess!) en och en halv vecka innan bröllopet och manikyr på torsdagen innan, bröllopet är på en lördag.

• Rapsbrud

Sådär, ÄNTLIGEN ligger inbjudningarna på lådan! Bilder finns i galleriet.

• Rapsbrud

CiaLovesAndreas & Martinaa: Tack! Sambon har stått för det mesta av det praktiska arbetet, skönt att han har mer tålamod än jag... Själva designen har jag därmot bidragit mycket till.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5