Inlägg från: Rapsbrud |Visa alla inlägg
  • Rapsbrud

MAJ 2010 del 5

Martinaa: Aha jag såg bara hur ringen i ditt galleri såg ut.

• Rapsbrud

29maj2010: Jag kommer inte heller ha någon tärna utan kommer lägga min bukett på altarringen i kyrkan. Fast det är ju svårt för dig som inte gifter dig kyrkligt.

Idag har jag varit på bröllopsshoppingrunda och införskaffat ett strumpeband (29 kr på KappAhl!) och en anteckningsbok med citatet "All you need is love" på framsidan som vi ska ha som gästbok/minnesbok för bröllopet. Sen har jag beställt en mörklila sjal från www.chique.se att ha på bröllopsdagen om det blir dåligt väder eller kallt på kvällen. Nu är det dags att hälla i ris i organzapåsar framför tvn.

• Rapsbrud

Martinaa: Oj vad du är pysslig! Imponerande, jag hade aldrig haft tålamod att fixa allt som du har gjort!

• Rapsbrud

Vårbrud 2010: Vi har fixat det själva, kommer ha organzapåsar med ris till gästerna.

• Rapsbrud

Tisdag onsdag torsdag freda, sen är det dags!! Hoppas klänningen passar imorgon när jag ska hämta den.

• Rapsbrud

Bluebride: Det gör ju det, tiden går så fort så fort! Snart är du där!

• Rapsbrud

Fröken Strössel & Martinaa: Det känns lite overkligt att det faktiskt är dags om tre dagar... Allt som har legat så långt fram i tiden händer NU! Men det känns bra, pirrigt & förväntansfullt snarare än nervöst, vilket ju är bra.

Rotari ska vi också ha att skåla i förresten

Nu har jag fått hem min klänning, de fick ta ut den lite över bysten för att jag skulle kunna andas ordentligt (kan ju vara en fördel ) men det fixade de medan jag väntade i butiken. Skönt att den är klar.

• Rapsbrud

Bild på klänningen finns nu i galleriet om någon är nyfiken.

• Rapsbrud

Hillena: Tack! Vad roligt att du blev nöjd med din ring. Jag var "tvungen" att prova min igår, tänk om den inte skulle passa... Men den satt som en smäck, känns som den kommer bli en del av min hand liksom.

• Rapsbrud

Martinaa: Oj vad jobbigt med klänningen, men bra att det fanns en variant som kändes bra i alla fall. Du kan väl alltid kolla med en sömmerska om det går att lägga upp tyget som är för långt?

Svar på tråden MAJ 2010 del 5