Inlägg från: Rapsbrud |Visa alla inlägg
  • Rapsbrud

MAJ 2010 del 5

Martinaa & Avalon75: Mmm det känns kul, i och med att vi bara har bjudit de allra "närmast sörjande" så vill man ju verkligen jättegärna att alla ska komma. Vi blir 20 stycken, 16 vuxna och 4 barn. De flesta kommer vara med och äta lunch med oss dagen efter också.

Det blir säkert jättebra med era solister Martinaa, men jag förstår hur du tänker! Som blivande brud är det ju alltid lätt att oroa sig lite för saker, jag var lite nervös för att vår solist, som är småbarnsmor, skulle råka ut för för många förkylningar för att hinna träna på våra sånger, men nu hade hon ju fixat det. Ska som sagt bli väldigt spännande att höra henne sjunga våra sånger

• Rapsbrud

moule: Grattis på födelsedagen!

CiaLovesAndreas: Vad kul! Jag fick reda på idag att det faktiskt går att göra det jag vill göra i morgongåva till min man. Har haft en idé om vad jag vill göra men har inte vetat om och i så fall hur man gör, men nu vet jag.

• Rapsbrud

Martinaa: Hihi, det är ju inte hemligt för er, men man vet aldrig om den där blivande maken läser över axeln på en eller så... Får berätta det i maj om inte annat.

• Rapsbrud

Ja jag vet, det är ju taskigt att säga a och inte säga b ju... Sorry, jag ska berätta det någon gång när han inte sitter alldeles brevid.

Tjoho, hittade nyss PRECIS en sån alliansring som jag skulle vilja ha! Rätt utseende, rätt mått och rätt pris också faktiskt...

www.nordstansguld.se/product_details.asp&cat2=57&id=633&sida=Zoola%20Allians%20|%20Briljant%20allians%200,15%20ct

Någon som har erfarenhet av ringar från Zoola?

• Rapsbrud

Emsan o Davve: Vad roligt, grattis!! Vad spännande! När är h*n beräknad att komma? Stora grejer på gång i ditt liv!

• Rapsbrud

Sköldis10: Jag har tänkt att jag bara ska ha helt vita rosor i min bukett, min syster ska fixa den till mig. Tänkte linda ett mörklila sidenband runt stjälkarna för att få lite färg och matcha sambons väst/slips.

• Rapsbrud

Emsan: Haha, så brukar ju jag säga! Att 2010 är mitt år alltså. Hade ett riktigt skitår 2009 men 2010 har det än så länge bara hänt riktigt bra saker. Jag håller tummarna för att allt går bra, med både bebis & bröllop.

• Rapsbrud

annsoffan: Välkommen hit! Var inne och läste din presentation, spännande!

• Rapsbrud

Tror inte jag kommer bli hippad i och med att vi inte har bjudit våra kompisar till bröllopet. Man kanske kan fixa en "fruhippa" efteråt i stället där man bara träffas och gör något trevligt med sina tjejkompisar, vi får se.

• Rapsbrud

Haha jag drömmer också konstiga drömmar, om vår bröllopsfotograf och om ringarna och gud vet vad! Min mamma drömde att hon stod och skulle göra kycklingpytt till hela bröllopet när hon kom på att "men varför gör jag det här, de har ju beställt catering!?" Tror det är helt normalt att drömma konstigt om bröllop.

Värst vad alla har problem med inlägg som försvinner?

Svar på tråden MAJ 2010 del 5