• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Josssie

Nu finns det lite bilder i mitt galleri. Fotografen håller fortfarande på och redigerar dem så det är bara ett litet smakprov.

• Martinaa
    Josssie skrev 2010-05-24 22:54:22 följande:
    Nu finns det lite bilder i mitt galleri. Fotografen håller fortfarande på och redigerar dem så det är bara ett litet smakprov.
    Va fina ni va!! Och va många! :P
  • Long engagement

Rapsbrud skrev 2010-05-23 21:10:38 följande:
    Ananis: Jag fick brev från Skatteverket i fredags om att mitt namnbyte gått igenom, så det tog lite mindre än 2 veckor. Fick brev från Transportstyrelsen samtidigt om att jag ska förnya körkortet p.g.a. namnbytet. Jag skickade ett mail till Skatteverket och frågade om de hade fått in vigselbeviset och så. Fick svar på mail dagen efter och sen kom brevet dagen efter det. Grattis alla som blivit fruar i helgen!

Är det två veckor sen du gifte dig? Tog det så lång tid innan namnbytet kom? Jag ändrar bara mitt mellannamn. Min man byter :)

• ayle

Hejsan allihopa, nu är man Fru

Hade en toppen dag i lördags, som man nu försöker att smälta och ta in all information som hänt. Det kommer snart lite mer bilder för den som vill se, men tills dess kolla gärna in en av sångerna

">

och inn marchen

">

som min bror lagt ut, tycker det är jobbigt att se mycket känslor

• Emsan o Davve

Jossie: Vilka vackra bilder! Hoppas jag ser ut sådär när min lill* har kommit :)

Ayle: JAg storbölade!! Så fint och vilka dultiga näbbar du hade!

• majsan801

ayle gud så vackert jag grät naturligtvis också.

Nu är det bara 3dagar (fredag) kvar för mig innan jag ska storböla mig till altaret. Bara jag tänker på det så gråter jag. Jag fattar inte hur det ska gå. Men jag är inte nervös utan känner mig ganska lugn. Så gott som allt är klart. Ska bara börja packa våra och barnens väskor och stryka lite ,skriva i namnen på bordplacering och göra tidsschema till serveringspersonalen. Känns skönt.

• ayle

ja som sagt, att gå till altaret utan att böla lyckades jag inte med, men det gick bra i alla fall. Grinade som *** typ hela tiden i kyrkan tyckte det var så fint.
     Lyckade att läsa våra egna löften utan att böla så + till mig
    Litet tips vattenfast smink

• Kattpoet

Min man   började nästan gråta men inte jag, min far och vår dotter hade tårar rullande ner för kinderna.

Ja, på festen så sa min make, Vår dotter om hans dotter och hon kallade mig mamma och  till  deras släkt sa hon detta är min mamma.

Jag var så himla stolt och lycklig.

Det bästa på festen var  att se min dotter ansikte när den disko dansande  isbjörnen och vargen kom,  hon log som en  sol.

Min nya svärson är också en helt underbar kille och släkten är helt underbar med.

• jaao

Tjohooo goda väderprognoser för lördagen, åska och spöregn...värsta rock n roll
    *putsar av festivalstövlarna*

• Emsan o Davve

Näe..är det sant jaao...i hela sverige?

Svar på tråden MAJ 2010 del 5