• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • majsan801

Tick tack nu är det bara timmar kvar. Spelar spotify och dricker vitt vin och jordgubbar ska bara ner och stryka min klänning sen är allt klart. Tråkigt nog fick vi återbud nu på kvällen men men alla gäster får väl bara hoppa in ett snäpp ska inte låta det förstöra stämningen.

• Martinaa
    majsan801 skrev 2010-05-27 20:55:53 följande:
    Tick tack nu är det bara timmar kvar. Spelar spotify och dricker vitt vin och jordgubbar ska bara ner och stryka min klänning sen är allt klart. Tråkigt nog fick vi återbud nu på kvällen men men alla gäster får väl bara hoppa in ett snäpp ska inte låta det förstöra stämningen.
    Ojoj... Stort LYCKA TILL till er imorgon! Hoppas din dag blir underbar!
  • Loveyoutoo

a n n a: Wow! Ser fram emot att se fler bilder från er dag!!

HelenaO: Det syns verkligen på bilderna från kyrkan att du lyser!

• Josssie
    Emsan o Davve skrev 2010-05-25 09:05:53 följande:
    Jossie: Vilka vackra bilder! Hoppas jag ser ut sådär när min lill* har kommit :) Ayle: JAg storbölade!! Så fint och vilka dultiga näbbar du hade!

Martinaa skrev 2010-05-24 23:07:27 följande:
    Va fina ni va!! Och va många! :P
    Emsan - Naw tack, va glad jag blir! Man känner sig ju inte särkilt fin efter att ha fött barn direkt, eller åtminstone inte jag. Inga kläder passar o så. Men den dagen kände jag mig fin.

Martinaa - Ja vi var ett glatt gäng haha! 4 tärnor, varav en "maid of honor" (den enda gifta) och 4 marskalkar varav en "best man". Det mycket komiska i det hela är att en av marskalkarna är mitt ex. Trodde väl aldrig att han skulle vara gäst på mitt bröllop, än mindre marskalk haha! 

• Hillena

Imorgon är det dags! Idag ska bara det sista fixas sen ska kvällen bara ägnas åt varandra och njuta!

Lycka till imorgon!

• a n n a

tack, jag är så nöjd! han fångade verkligen känslan jag bad om :)

• Martinaa
    Zavannah skrev 2010-05-26 22:44:58 följande:
    Om någon vill se några av fotografbilderna från vår dag, så finns ligger det några i bloggen nu  annaviktoria.blogspot.com/
    Jag måste missat ditt inlägg helt, men vilka fina bilder!! Du är grymt söt! {#lang_emotions_smile}
  • Hannaibröllopstankar

Jag lever.... Ni tror väl nästan vid detta laget att mitt bröllop har blivit avbokat med tanke på min frånvaro...men nädå, har bara inte kommit ifatt och så har tiden gått.
    Superfina bilder på er som gift er, ska läsa ännu mer ikapp vid senare tillfälle.

Imorgon står även jag brud, alla pusselbitar verkar vara på plats och ska bara fixa det sista ikväll. Min blivnade man fyller dessutom år idag så det blir enkel korvgrillning för nära och kära ikväll... Äta bör vi ju göra, och enklare än korv med bröd finns väl knappast?

8.30 ska vi vara hos frissan imorgon för att ha en underbar dag med tärnor. Provade allt häromdagen och jag kände mig verkligen sååå fin.

Håll alla tummar och tår nu för att vi får bra väder under morgondagen (vi ska vigas utomhus i en skog). För närvarande öser regnet ner i Vellinge i skåne, förhoppningsvis är det slut tills imorgon.

Kram på er alla fruar och blivande fruar!!!

• jaao

Jahopp Nu är det näääära! Håller på att packa det sista till hotellnatten sen blir det skumpa på balkongen och spana in åskvädret. Oj, va det smäller!

Dukningen och dekorationen blev preciiis som jag tänkt mig, om inte bättre Jag är SÅ nöjd!

Håller tummarna för er hannaibröllopstankar! Själv hoppas jag på uppehåll mellan 14-16 när vi fotograferas...anars blir det till att använda fantasin! (andrahandsplan...vad är det?)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5