• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Martinaa

Nu har jag precis skrivit ut vigselprogrammen så ska vika dem så är de klara sen. Sen är det ett antal hjärtan som ska klippas ut och så kan jag ju alltid göra rispåsarna klara? Känner mig lite stressad över festhäftena som inte skrivits ut än, men jag har ju måndag och tisdag på mig så hoppas det räcker.

Lycka till alla brudar imorgon! Hoppas solen skiner på er vart ni än befinner er!! {#lang_emotions_sunny}

• jaao

Nä men nu! Det HAGLAR och inte lite heller!

Jättefina bilder in har visat allihop!
    Jag älskade din bild a n n a

• l8ol

Lycka Till all dagen brudar! Njut! för den kommer att bli alldels uuuuuunderbar :))

• majsan801

Nu är jag gift. Vädret var kanon allt gick helt perfekt. Jag tror att vi hade den bästa bröllopsfesten nånsin hahaha

• Martinaa
    majsan801 skrev 2010-05-30 15:35:43 följande:
    Nu är jag gift. Vädret var kanon allt gick helt perfekt. Jag tror att vi hade den bästa bröllopsfesten nånsin hahaha
    Vad härligt! :D Grattis! Läser gärna den långa versionen sen och bilder är självskrivna! :D
  • annsoffan

också gift. och lycklig. hade den bästa dagen i våra liv någonsin. hade aldrig kunnat föreställa oss eller hoppas på att det skulle bli så bra. hoppas ni andra har haft det lika fint!

• a n n a

tack jaoo, anade väl att det var en bild i din smak ;)

och grattis till alla nygifta!

nu avslutas snart "vår månad", men vi ser väl till att kärleken består? :)

• Emsan o Davve

Nu är jag fru!!!! :)

En helt magisk dag/kväll/natt med vackra männiksor runt omkring mig. Bilderna kommer senare...först ska vi åka på bröllopsresa!

• Long engagement

Jag har lagt ut vår Bröllsdans och starten på festen

">

• Zavannah
    Martinaa skrev 2010-05-28 10:59:58 följande:
    Jag måste missat ditt inlägg helt, men vilka fina bilder!! Du är grymt söt!
    Åh tack så hemskt mycket! {#lang_emotions_smile}

Grattis alla nyblivna fruar!!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5