sommarbröllop 2010 skrev 2010-03-10 09:44:35 följande:
Har ni fått napp på ngn präst nu då? Jag mailade till Karlsborgs pastorat och efter ca 1 vecka ringde en präst upp mig. Mikael Blom ska viga oss. Känns jättebra. Ett par av våra bästa vänner vigdes av honom för ett par år sedan och var jättenö
jda.Vi hade också tankarna på Hankens bygdegård, men fick inget svar när jag mailade el ringde. Mitt första val som jag var inställd på var Tant Lottas vid kanalen. Blev jättebesviken när jag rinde och fick veta att de inte kunde ta någrta bokningar då de fått vattenskador under vintern och ska renovera. Men nu känns det jättebra med Granvik .
Ja då vi har allt fått tag på en präst.. Haha
Vi får Mattias som präst.
Vi ringde direkt ut till han som har hand om byggdegården nu, så det var inget problem med det, men det är ju inte direkt uppdaterat på hitta och eniro så jag förstår om det inte var lätt att komma fram..
Ja det är synd att det blev vattenskadat på Lottas. Men de ska ju öppna nu i mars iaf, så det var konstigt att de nekade till något så stort.
men granvik e ju fint! Ska ni lägga till med sandön där uppe då eller ska ni åka bil dit efteråt?
Blom är bra, vi hade honom när vi döpte våran dotter.