• MBLL

Skaraborgsbrudar=)

Vet inte om det finns någon skaraborgstråd igång nu men, den jag hade var iaf avstängd för fler svar så jag gör väl ett försök här då.

Jag har lite funderingar angående hur ni gör med att öppna presenter ni får?
    Vi har iaf kommit fram till att vi vill öppna dem dagen efter då vi inte vill ta en massa tid från festen med det. Min fråga är om det är någon som vet vart man kan ha typ brunch för en inte allt för dyr peng där bröllopsgästerna får möjlighet att deltaga.... Denna måste ligga i skövde eller inom ett inte allt för långt avstånd.

Hälsningar Maria

• Svar på tråden Skaraborgsbrudar=)
  • MissLi

Det stämmer... St Remi ligger i källegården vid shell i Skövde. Isabella brud o festmode utanför Blidsberg mellan Falköping och Ulricehamn.

• juli2010

Här är en till tjej som ska gifta sig i Falköping:)

• SSegerberg

Hej! Vad kul med en ny skaraborgstråd. Själv bor jag i Trollhättan men är uppvixen i skövde och jag och min blivande / uppväxt i Tibro) kommer under sommaren 2011 att gifta oss i Ransbergskyrka vid Örlen i Tibro. Nu är jag inne med jämna mellanrum och kikar efter tips och annat matnyttigt för att fördriva tiden tills den ordentliga planeringen börjar.

• MissLi

Välkommen :) när slår ni till?

juli2010 skrev 2010-03-15 22:14:48 följande:
  • juli2010
    MissLi skrev 2010-03-16 19:28:22 följande:
    Välkommen :) när slår ni till?
    Den 31 juli gifter vi oss.. När är det dags för er?
  • scimmietta

Va roligt! Grattis! Var i Falköping?

juli2010 skrev 2010-03-15 22:14:48 följande:
  • Toffi

vi gifter oss 4/9

Hittade tillslut min klänning i gbg. Blev en dådan jag hade sagt att jag verkligen inte skulle han, men den kändes helt rätt när jag fick på den :)

Var och provade i Skara också, h som arbetade där var väldigt trevlig och hjälpsam. Fanns klänningar i bra prisklasser med.

• juli2010

Vi gifter oss i Torbjörntorps kyrka.
    Var ska ni gifta er scimmietta och MissLi? Var ni på bröllopsmässan som hölls på kurorten?

scimmietta skrev 2010-03-17 21:04:06 följande:
    Va roligt! Grattis! Var i Falköping?
  • scimmietta

Skörstorps kyrka.
    Tyvärr var jag i Helsingfors i söndags så jag kunde inte gå på bröllopsmässan. Någon av er som var där??

juli2010 skrev 2010-03-18 22:16:42 följande:
    Vi gifter oss i Torbjörntorps kyrka.Var ska ni gifta er scimmietta och MissLi? Var ni på bröllopsmässan som hölls på kurorten?
Svar på tråden Skaraborgsbrudar=)