Juli 2010
Ceke,
grattis till huset! många grejer på gång för er del nu med både bröllop och nytt hus
korallbruden,
tråkigt med tärnklänningen! verkar vara väldigt olika med hur resultatet blir när man beställer sådär. Vissa har ju väldans tur och får fina klänningar vad jag sett här på bröllopstorget.
Mia77,
har varit med om samma sak! (nästan) Vi hade en preliminärbokning på en festlokal med mat och dryck och hela baletten. Var där första gången och tittade i juli förra året. Då lät allt jättebra. Sen plötsligt blev det ägarbyte och vi var på ett planeringsmöte i september och allt lät bra, det var inga problem och vi skulle få menyer och prisuppgifter senast i oktober. November har tydligen dottern till ägarna tagit över stället och det blir igen ett nytt planeringsmöte där vi i princip säger samma saker om och om igen. November ska vi senast få prisuppgifter, menyer och avtal påskrivet. December försöker min fästman ringa henne flertalet gånger då hon säger att hon ska ringa upp men aldrig gör det.. efter tionde gången tröttnar vi, detta är på slutet på december. Bestämmer oss för att skita i festlokalen eftersom vi fått ett så opålitligt intryck. Så mitt råd är BYT! Har du minsta dåliga magkänsla så är det inte värt att betala stora pengar för någon som inte är serviceminded för fem öre.
Oj, vad långt det blev...