Juli 2010
Nu kan du komma hem till mig och fortsätta här!
sarahkka76: Måste våga leva lite farligt ibland också. :) Jag har gått ned nio kilo sen i januari så jag ska nog lyckas med sex till. Hoppas att det räcker för klänningen, hehe...
Det måste finnas billigare ställen att kopiera på! Kolla nära universitet och dylikt, där brukar det väl finnas kopieringscenter...
Idag har jag fikat med kocken som ska laga maten och det känns bra! Men, det är så svårt att bestämma. Fisk, sa jag, javisst sa han. Vilken då?!
Hälleflundra, havskatt och laxrygg var några förslag. Någon annan som ska ha fisk?
Ceke: Jättefin! Jag gillar speciellt spetsen. På korten ser den ju inte för stor ut på bysten och nu när du har axelband borde den ju sitta uppe ändå!
Racolina: Vad är det för bokhandel? Du kanske kan få dem att ringa och fråga om papperna finns inne i en annan stad och hämta dem där? Eller så kan du fråga om de finns inne i Göteborg så kan jag handla och skicka dem åt dig :)
Jag har hittat ett hårsmycke med fjädrar som jag vill ha på Accessorize, men de i affären vet inte om de kommer att få in den... Så jag väntar och väntar och har åkt dit flera gånger för att kolla. Någon som har sett något liknande någon annan stans och kan hjälpa mig?
www.monsoon.co.uk/Fascinators/Bridal-Pearl+Diamante-Clip/invt/69157915
Katja: Tänkte på dina tärnklänningar! Ska du inte beställa dina tärnklänningar från någon annan sida än Millys så att du får dem i tid? Det är ju trots allt mindre än 100 dagar kvar nu Jag har fått jättebra respons från Littlecoral och förhoppningsvis gör de ett bra jobb också. De började tillverka min klänning efter bara sex dagar. Shoppindreamklänningen borde vara klar snart också och den var det fem veckor sen jag beställde...
Idag har vi frågat om sambons treåriga brorson kan vara näbb och de svarade ja :) Så jag beställde en liten kostym till honom. Kommer att bli så sött. Gäller bara att vi lyckas motivera honom då på dagen. Funderar på om han ska få bära med sig något in...
Denna har jag köpt för 340 kr inklusive frakt.
cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item=320501718502&ssPageName=STRK:MEWAX:IT