Juli 2010
Fisktemat är ju dunderbra. Passar perfekt tycker jag.
Fisktemat är ju dunderbra. Passar perfekt tycker jag.
Frågan är inte vad du gör om någon hoppar ut ur en tårta den 1 april utan vad Keke gör.... han verkar också riktigt glad över huset.
Sitter och är nyfiken som bara den. Imorgon levererar DHL den första tärnklänningen och min undertjol. Så spännande. Tänk om de blir bra... hoppas!
Ni är snälla Tack! Känns lite pirrigt...
Hej Brudar idag kom tärnklänningen och min undertjol. Vid första anblicken så ser det helt ok ut men...
Jag skrev noggrant ner alla mått som jag kunde skriva till den och att jag önskade en korsettsnörning bak. Har det gjort något av det?: Nej... Kommer min tärna att kunna få plats med sin byst? Knappast...
Skickade också med extra mått utöver vad de önskade för säkerhets skull. Har de brytt sig? Nej...
Klänningen känns billig och jag får det jag betalar för... Tyget känns sladdrigt och sömmarna är extra långa... och den går inte på några villkor att jämföra med de vi provade i butiken.
Undertjolen som är en trumpetmodell beställes extra lång i en europeisk medium. Det är inte lång och midjan är anpassad efter en tjej med storlek 32-34 och höfter för en 40 storlek. Hur tänkte dom där? Vem ser ut så i kroppen?
Kan inte på något sätt säga att detta var en faaantaaastiiiisk klänning och undertjol. Rekommenderar att vara ute i mer än god tid om du tänker göra en beställning från dem så du hinner köpa en annan om det inte funkar med din beställning. Räkna inte heller med att få en bra kvallitet på klänningarna.
Hälsningar Korallbruden.
Skulle hellre åka runt och prova begagnade klänningar i Sverige om jag sökte efter en brudklänning en att beställa från Kina.
Tärnklänning och underkjol från Shopindream.
Vad roligt! Grattis Det är kul med eget hus
Idag har vi haft provning av tärnklänningen. Den satt långt ifrån 100 % rätt och efter ha taget fram saxen och nålarna så finns det hopp... Bysten på tärnan får plats om vi låser fast urringningen med axelband.
Min underkjol blev utskrattad av Stockholmbrudarna i går då vi hade träff... en brud med storlek zero tyckte den satt för hårt... jössös.