-
Lycka tillKatjaB skrev 2010-05-19 17:22:00 följande:våra gäster osade till mina föräldrar av någon anledning. Vi kanske också bara ska anta att de står för bröllopet o ge alla fakturor till dem Idag ska jag springa vårruset, wish me luck!Jolly: hur länge fick ni vänta på kostymen?
-
Idag har jag fått köpa chokladfontäner av en snäll brud här på bt. Så den delen är jag glad för.
En av mina bästa vänner/ tärna/toastmadam´s mamma föll ihop och dog igår. Så nu känns inte bröllopsplannering så viktigt... livet är inte alltid rättvist...
-
Tack! Jag skickar vidare kramen till min kompis.
-
Barnbolerosarna blir ju dundersöta
-
Vi tar m2b morfars namn som annars kommer att dö ut
Vi är ett gäng Stockholmsbrudar som träffas var 3:e vecka och igår fick vi gå på första bruden´s bröllops och det var så fin . Vi satt ett gäng bridzillor i kyrkbänken och tårarna rann... fick också gå på efterinsläppet på festen och hjälpe henne med all dukning då de fick tillgång till lokalen sent. Riktigt kul att få varit med i all planering och tanker samt se slutreslutatet Nästa vecka skall vi se premieren på "Sex and the city"filmen tillsammans. Bt är suverränt när det gäller att hitta bra vänner.
-
Det är så kul att inte vara ensam med alla dessa tankar om dagen d. Börjar känna mig stressad... 3/7 närmar sig med stormsteg...
Kul med jobbarkompisens bröllop... då vet ni ju vad ni skall låta bli att göra. Inga händer på någons bakdel under vigsel =-)
Ceke: Potatisbakelsen låter magiskt god.
Tråkigt med kattalergi. Djur är ju underbara så det är inte lätt att håll sig borta från dem.
-
Strumpbyxor ger en snyggare form på kroppen och höga strumpor är i min mening vackrare till de underkläderna jag valt. Fyndat fantastiskta "stockings" över nätet och kommer att solklart ha dem under....miris skrev 2010-05-24 20:03:41 följande:Ska ni ha strumpbyxor/stay ups eller så? Behövs det i Juli om man har lång klänning tror ni?
-
Jag förstårEriane skrev 2010-05-24 16:37:35 följande:CeKe: Vi har bara en näbb min dotter hon kommer gå in tillsammans med tärnan före mig. Har du en äldre näbb som inte rymmer sin väg så tror jag att man i sverige låter näbben gå före bruden och tärnan efter, är dock inte säker. Vår kyrka är så liten så vi har kombinerat ihop en egen ingång och bara kollat upp med prästen att det är ok och det var det Hoppas du får din hippa, vet att min planeras för fullt. Är mer nervös för den än för bröllopet. Är kontrollfreak men har bestämt att jag på min möhippa ska släppa kontrollen helt även om jag får ont i magen av att inte veta någonting :-PMin klänning har kommit föresten Med undantag för ett par småfel som är lätt åtgärdade så är den helt underbar och sitter helt perfekt Korallbruden: Visst går tiden fort? Börjar bli så nervös nu att jag inte kan sova 2 timmar blev det i natt :-P Det värsta är att det är m2b's fel. Han har inte varit så engagerad i planering så när han äntligen kommer med en idé vill jag göra det. Det innebär att jag just nu sitter och gör koreografi till en Brudvals överaskning samt koreografi till en låt jag och mina tjejkompisar skall dansa till.Jag kommer ta m2b's namn nu men vi funderar på att byta lite senare.sarahkka76: Stackare! Hoppas det blir rätt den här gången sånt där ska bara inte ske.
-
Tanken var den från början men fick billigaste offerten på ca 7´ kr och då blev det en grymt bra underhållare till festen istället...KatjaB skrev 2010-05-24 18:27:48 följande:är det någon av er som bokat buss till o från festen? vad har ni fått ge för det?
-
Ebay De försökte sälja samma till mig i Sthm för ca 350 kr... hittade samma på ebay för ca 100 kr. För mig är underkläderna lika viktiga som klänningen