rosesarered skrev 2010-04-09 15:38:51 följande:
Låter som fina dukningar! smart fynd med pärlor vid julrean korallen Vi har inte bestämt hur dukningen ska se ut än, förutom att det blir vitt linne och vita servetter. Sen vill jag gärna ha blommor i mitten (runda bord) och det lutar åt att jag själv ska fixa det. Hoppas att det inte är överambitiöst tänkt! Ceke, så fort jag får min ring vet jag att jag kommer att gå och tjuvprova på den helatiden. Så gjorde jag med förlovningsringen Nu har jag hämtat caketoppern på posten. Den är jättefin men trodde inte att den var gjord av porslin. Känns lite tung att ha på tårtan. Jag menar den kanske sjunker ner haha
Det finns en underbar caketopper där bruden köpt för stor klänning och rasat ner i tårtan och det enda du ser av henne är en klänningsförsedd arm med en stor ring på fingret som sticker upp ur tårtan och en brudgum som står på knä och försöker hjälpa henne upp. Vi hade tänkt att ha den från börja som "vår" caketopper
Kärleken9: Klockrent med champagnekorkarna. Vi hade inte 80-100 st utan vi blandar med dem och vinkorkarna. Kommer att bli kul