Juli 2010
Låter som en bra kväll
Hur går det med era alla projekt. Har ni hunnit starta med båten ännu? Såg att ceke jobbade med båtkapellet och kommer jag ihåg rätt så var det något med motorn som skulle fixas?
Låter som en bra kväll
Hur går det med era alla projekt. Har ni hunnit starta med båten ännu? Såg att ceke jobbade med båtkapellet och kommer jag ihåg rätt så var det något med motorn som skulle fixas?
Ceke: Jag förstår läget...när det gäller festen...
Om du vill att ha en åsikt om blommorna så röstar jag på din första tanke.
Hos oss börjar det bli dax att prova ut kläder till Mr Korall. Han har tränat som bara den för att vara extra fin till bröllopet.
Tänkte försöka lämna in ringen för att göra den större och sedan är det Stockholmsträff med brudarna i morgon.
Små roliga paket med bröllopssaker börjar dyka in med posten Lycka!
Skall ge mig ut och testa underkläder. Min klänning är ganska tunn så Garamaj rekommedrade att inte köra på hårt med spetsar för det syns igenom tyget... lite tråkigt tycker jag för det var spetsar i massor jag hade tänkt mig. Är inte dirkekt en "Sloggitjej" hade tänkt La Perla eller liknande. Dax att börja leta
Idag står hårblomma på progammet.
Bra jobbat och redan vara klara med alkoholen.
Tog en shoppingrunda igår så nu är hårblomma, örhängen från Kaplans och underkläder klara och kan bockas av från listan. Skönt!
Undrar vad jag skall ta tag i nu... fortsättning följer
Tips från mig är att börja leta underkläder då många tjejer fick höra att deras storlekar var slut och de inte visste när nästa sändning skulle komma. Brudbutikerna säger tydligen samma sak...
Har varit en bridezilla idag beställde skor och fick höra att det hade blivet problem så jag har köpt extra skor idag...
Roses: Glad att du gillade den på Ajas sa dom att om man snörde den rätt så minskar man ca en storlek... och det känns ju hoppfullt
När vi ändå talar om resor: Har alla bokat bröllopsresor? Vart och när åker ni? Vi har ingen stor resa i vår budget och tycker att det är kul att höra om era tankar och resmål.