Juli 2010
Min klänning är i ivory så jag sökte på Wedding eller bridal stocking ivory och hittade mycket läckert. Lycka till Hälsningar Korallen.
Har redan gjort en "box" till en tidigare pojkvän så den går bort för mig men det är kul att göra en. Min m2b vill ha manchettknappar för 12´kr och det ingår inte i budgeten så det får vänta... han har just fått signalflaggor i samma sak så han får använda dem jag förväntar mig ingen morgongåva för utom min m2b
Har första provningen på min klänning nästa vecka och har gått ned 4 kg och det är bra för att var mig .
Har köpt allt förutom trosor... hade tänkt att köpa La Perla men NK-bh expert var inte trevlig så det gick bort. Hamnade på "Ajas" istället och det är en kul butik .
Katja B! Om jag kommer ihåg rätt så hade du magiskt bra "komma ihåg"listor om allt möjligt. Kan du vara gullig och lägga upp dem här igen? Snäääälllaaa Jag läste dem i en gammal juli tråd och tyckte de var grymt bra men glömde att skriva ut...Tack på förhand från mig.
Tack KatjaB Jag har sett ytterligare än att tänka på till festen... något om att köpa mjölk till kaffet och en massa andra bra komihåg saker...
Närvös! Har första provningen på min klänning idag. Känns lite skakigt... beställde den i början av dec och lovade att gå ned 3-4 kg och det har jag gjort men tänk om det inte räcker utan att den sitter för tajt på.
Ceke: Tack för frågan Det gick bättre än förväntat. Klänningen satt bra och inga förändringar behövs göras så det känns som jag kan andas ut... och det är bra Började göra ena reserv planen efter den andra om det inte hade fungerat med min klänning...
Har du börjat packa flyttkartongerna?
Det är så kul att få hänge med i allas resa mot sina bröllop
Mitt nästa steg är vigselprogram och kolla om underkläderna fungerar mot klänningen. Har köpt lite lyxiga grejer men tror att jag kommer att få sy fast vissa delar i klänningen därför att ryggen är djupa skuren än vad jag mindes.
Har letat underkläder som en galning Hudfärgat är tydligen bäst men ack så grymt tråkigt... känner mig som en gammal tant i dem. Nästar rekomendation var att all spets och roligheter går bort för det skulle synas igenom klänningen... Jaha! Där försvann allt det roliga... Hej då La Perla! Testade trosorna i "cykelbyxmodellen" som går upp till bysten och lilla luckan ner till...och ja! det var ben på dem också kände mig inte som en hottie... gick efter mycket letande in på Ajas i Sturegallerian och där hade de bra grejer. Väntade med att köpa trosor till efter första inprovningen för att se hur mycket som skulle synas igenom min klänning. Till min lycka kommer ett par läckra trosor inte synas så jag tänker lyxa till det med ett par Aubade på Nk.
Lycka till där ute med letandet Det finns mycket läckert och ta till
Många kör ju grymt rystika underkläder för att klänningen skall sitta rätt så Saga 2010, du har så rätt. Dax för lite läckra ombyten
Idag har jag shoppat mörk och mjölkchoklad till fontänerna. Hamnade på ett litet lager i Solna har också bokat in nya naglar idag så det blir snyggt med nya ringen.
Sista inbjudningarna gick ut idag och vi börjar inse att vi gifter oss om en månad.
Nej ingen säger väl det rakt ut men i handling...
Tänkte starta bordsplaceringen i helgen och
Skall ha 5 andra blivande brudarpar på grillning hemma hos oss i helgen vi hittade varandra i Sockholmstråden så nu har vi en träff minst i veckan fram till midsommar. Vi var på Makeupstors brudkväll här i veckan och ny träff på måndag. Det är trevligt!
Kece: Vi har skickat en hälsning på ansiktsboken!
Vad har nye manen på sig under? Allmän fråga till alla brudar?
Kronans yfront? Dom är ju jättesköna efer ha studsat runt i en hel dag?
Eller vågar han något annat? Inte fullt lika skönt och läckert? Hos oss blir det inget kul... med kronans snattade yfront! Har högre krav än så!... Min älskling har gjort en minibox till mig i morgongåva...
Här är det full rulle. Placeringskortstillverkning, har handlat mer bröllopssaker och väntar in min tärnas sita klänning... har även fått brev från tullverket... mindre kul så den fastnade i tullen... hur mycket betalar man i tullkostnader i %? Någon som vet?
Idag blir det en bröllopsrellaterad dag
1. Frossa i rosor på Årsta partihallar. Behöver minst 250 st stora röda till tårtan och dekoration + tärnbuketter.
2. Kolla gästernas rum.
3. Sista kollen på lokalen.
4. Vigselsamtal och öva i kyrkan.
=Bra dag idag.