• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • passionsblomman

Nenen, jag hade massor av sammandragningar. Ibland fick jag stanna när jag gick för det funkade inte att ta några steg. Men det kunde likaväl vara stillasittandes.

• Lapinette

... tyckte det blev lite "tyst" här!

• porchez
    nennesjuttioåtta skrev 2010-05-07 16:06:45 följande:
    alltså, hur ofta ska man få sammandragningar?!? Och om man sitter ned och har astråkigt!?!??! 
    kan tyärr inte svara dig på det...
  • porchez
    Lapinette skrev 2010-05-07 16:08:42 följande:
    www.youtube.com/watch
    Precis den låten jag letade efter

av nån anlednig börjar jag ALLTID nynna på den när jag börjar bli lite dragen

• porchez

själv måste jag börja peppa inför spinning nu:

• nennesjuttioåtta

ja, det känns ju inte obehagligt alls, så jag är inte orolig så men undrar ju... 

passionsblomman skrev 2010-05-07 16:09:02 följande:
    Nenen, jag hade massor av sammandragningar. Ibland fick jag stanna när jag gick för det funkade inte att ta några steg. Men det kunde likaväl vara stillasittandes.
  • viktualia
    porchez skrev 2010-05-07 16:04:02 följande:
    Ja jag börjar fundera på om jag ska göra en lathund, med nickname, profilbild här, profilbild på FB samt era riktiga namn och spara på datorn Kanske skriva ut den och ha med till tråddejten!!
    Ha ha ha!

Det har jag redan gjort.. ha ha ha.. kan maila dig den på fejjan... Det var nog när Oupsie trädde ut ur FB-dimmorna som jag gjorde den listan...

Nenne - ftp-andet lät trist!!

PB - världen är galen.. vilken story om webbutiken..

Ego - nu har jag träffat ännu en av tjejerna i föräldrargruppen. vissa fördelar med liten håla.. det räcker med att gå till ICA... och så har jag bestämt att ringa maken vid 17 och kolla hur illa det är med hans jobb.... Vill inte tjata men JAG har ju inte nån anledning att sitta i hålan och vänta på att få åka... om han ändå inte kan följa med.. stackarn

• passionsblomman

nennesjuttioåtta skrev 2010-05-07 16:11:16 följande:
    ja, det känns ju inte obehagligt alls, så jag är inte orolig så men undrar ju... 

Ja för tusan, en av miljoner skaer man hinner undra över under resan....

Jag vågar inte skaffa FB, då skulle jag sitta vid datrorn ännu  mer än jag redan gör.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen