• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • porchez

måste googla fram enbild på Guetta, är osäker på hur han ser ut?

• Lapinette

Hans syns i videona på youtube. Blond, blek .. lite fisig typ men han är landsman med min make.

• porchez

men oj vad tiden går, helt plötsligt stämmer trådens namn väldigt bra - hur man fastnar...

Måste rusa - ha en trevlig kväll!! {#lang_emotions_kiss}

• porchez

tyckte han såg typiskt fransk ut.. men är väldigt dålig på fransmän din man ser säkert trevligare ut

byta om var det ju!!!

• Lapinette

porchez - du kan ju kolla på min FB-sida ikväll. Där finns min make. Han ser inte blek och fisig ut som Guetta. Fast så är han ju mer italiensk än fransk i blodet.

• nennesjuttioåtta
    porchez skrev 2010-05-07 16:18:21 följande:
    Nenne är du säker på att det är en baby i magen??!!
    *skakar av skräck* nääeee?!?
  • Lapinette

nenne - oj, oj! Men ni har väl gjort VUL??!!

• nennesjuttioåtta

PB – minsann!!!! Nu växte du ytterligare i mina ögon.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen