• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • BrudSommar2006

Vickan, kan inte jag också få den där listan, snäääälla? Jag börjar bli helt förvirrad även om jag inbillar mig att jag har koll på de flesta...

• BrudSommar2006

Men VAD har AM för sig? AM, hallåååå?

• BrudSommar2006

Det gick rätt bra för maken när de väl kommit iväg som tur var förresten.

• viktualia

BS - mailade just dig!

Precis när jag hade skrivit mitt förra inlägg kom maken hem. Så nu tar vi helg! *vinkar till er alla*

• _koko_

Hej kära vänner!

En lång dag är snart över. Conny mår äntligen lite bättre, har inte kräkts sedan i eftermiddags och faktiskt ätit både välling, lite muffins, yoghurt och glass! Fast det kom visst ut i andra ändan med raketfart i stället så de fick sanera honom och hela sängen ikväll. Han blev ledsen och frågade efter mamma... Men men. De har satt näringsdropp på honom också, så i morgon hoppas jag det vaknar en piggare kille.

Nu ska jag sanera hans bilstol som blev nedkräkt igår och sen SOVA!

porchez - Läser du mina statusuppdateringar på FB kan du nog gissa vem jag är.

• passionsblomman

Åh, där är du Koko! Det var dig jag gick in för att kika efter!
    Men du då måste det väl ändå vara magsjuka eller hur? Fy 17 vilka dygn ni haft! Nu måste ni få vila och ta igen er, era stackare! Tror du han får komma em imorgon? Kramar och ompysslingar härifrån.

• _koko_

Just det.

Tinga - Absolut kan magsjuka hålla på längre! Conny har ju aldrig varit kräksjuk förut, men däremot dålig i magen och det har hållit i sig i flera veckor (och även smittat oss med kräksjuka, så det har bara tett sig olika på olika människor). Kommer inte ihåg vad jag skrev och hur jag menade, men... Äh, jag minns inte ens vad jag tänkte skriva nu...  Kram!

• _koko_

PB - Ja, det är med största sannolikhet magsjuka! Skönt! Hur mycket otur kan man ha som åker på två så jobbiga saker på en vecka???

Har funderat på det där med att ta igen oss, hur gör man det? Med två barn som kräver sitt och jon som måste jobba om han är frisk?

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen