• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • _koko_

Har messat sambon nu, vill ju veta hur de mååår! Och om vi kan komma dit. Har inte velat ta dit lillebror eftersom de ligger på en infektionsavdelning, men om de inte får komma hem idag vill jag kunna hälsa på en längre stund och eftersom lillebror ammar så ofta fortfarande blir det svårt.

• snaily

Koko
    Ja, hoppas sambon svarar snart så du slipper gå hemma och undra, åå så frustrerande det måste vara!

Här har sambons magåkomma övergått i halsont och feber. Skumt virus. Jag är än så länge inte drabbad, hoppas nu bara att jag inte blir sjuk lagom till nästa vecka när vi ska ut och resa lite.

• passionsblomman

Också här! Koko, vad skönt att du fick sova såpass länge. Det betyder SÅ mycket. Vad det var du gjorde fattade jag inte alls, så jag fick backa och jag TROR att det du nog gjorde inte märks, because of endast gemener.

Nu ska vi äta gröt så vi orkar gå på fotbollsmatch.

• fru AM

Hej alla. Hoppas Conny piggar på sig, Koko och att ni andra slipper bli sjuka.

Jag ligger lågt ett tag - har en del att fundera över, syssla med. Världen är lite i gungning. Men ingen fara - jag är inte sjuk, ska heller inte skilja mig.

Puss och kram alla så ses vi senare.

• passionsblomman

AM! Tur att du förtydligade det där sista eftersom du sa det där första!

Men nyfiken som en liten skata blir man ju.... Hoppas de är något bra som händer!

• porchez

AM - tack för att du iaf lämnade ett meddelande om att du ligger lågt, och att du förklrara dig lite, även om vi inte förstår nånting! Hoppas allt löser sig tillslut {#lang_emotions_flower}

Koko fattade inte alls vad du "gjort" men fylla sidan en stund kanske vi kan göra?

• porchez

PB - hur gick matchen? för det var väl igår? eller idag? crap vad dåligt minne jag har

Vårt lag vann iaf. med 7-1! total utklassning, inte så mycket snyggt att kolla på som jag hoppades på {#lang_emotions_tongue_out} men kul var det! Har alltid älskat fotboll, speciellt live!

• porchez

här blåser det om möjligt ännu mer storm idag, så ta på er kläder!!

SJälv måste jag hoppa in i duschen nu efter ett tidigt pump-pass, sen ska vi in till det större stranden och träffa vänner jag inte sett på längre (bor i Göteborg) ska bli mysigt!

Trevlig helg på er

• Telis

koko, hoppas att du fått svar från sambon!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen