• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Telis

Kramar till AM! Hjälp vad nyfiken man blir!

• Telis

Här håller vi på och städar och lagar mat inför släktbesök.

• Telis

Fasen också, jag VET att det är någon jag känner som fyller år den 8 maj, men vem?!

• _koko_

Sambon ringde, det var därför jag försvann. Tack för att ni fyllde sidan åt mig.

Jag är nu hos conny och väntar på att han ska bajsa. Sambon sa att han gjort det ca 10 minuter efter att han fått alvedon typ alla gånger tidigare, så det verkar dumt att gå ut på en promenad innan det är avklarat.

Han är inte alls lika pigg idag som igår eftermiddag, men jag tror faktiskt det beror på att vi inte är här båda två, för när jag kom började han direkt fråga efter pappa.

Vi har fått permis några timmar och får sannolikt åka hem permanent ikväll eller i morgon, conny ska bara komma igång ordentligt med maten först.

Nu har det gått 10 minuter så jag tror jag ska börja klä på honom, då kommer det säkert.

Är helt sjukt trött om jag känner efter, så det låter jag bli.
    Kram på er och tack för att ni bryr er!!

• Telis

EA, hur gick det med den ruccolafyllda fläskfilén förra helgen?

• Telis

koko, åh det låter bra att ni får komma hem ikväll även om han är lite hängig fortfarande (vem skulle inte vara det)!

• Telis

Så du menar att vi kan sluta snacka strunt nu då?

• Telis

Tillbaka mot dammsugaren och köket! på er!

• passionsblomman

Så, nu är sonen påpälsad det han ska ha, -att det ska vara så svårt att tänka lite själv kan jag ju känna ibland...hallååå, du tänkte inte ta regnjackan på dig nu när du ska cykla i regnet? Man blir ju trött i sitt eget huvud t.o.m när man hör alla tjatmoment.

Nu ska jag bara få på mig själv en regnsäker och varm utstyrsel och sedan ska det hejjas.
    Och under tiden ska jag grubbla och lura på vad AM kan tänkas syssla med som får världen att gunga...*nyfiken så jag dör*

Vi ses sedan.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen