• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Tinga

Parnassia - jag kör också våga vägra Facebook, så hittar du mig där är det något som är tokigt.

• viktualia

Tinga - Livet är otroligt orättvist och jag önskar dig verkligen en tillvaro som snurrar runt roligare saker än att kämpa med barnens ätande... *kramar om länge*

Nenne - om man kan påstå att vi boade, så började vi väääääldigt sent.. Det mesta som fixades inför Trollets ankomst gjordes i januari och början av februari. Vet inte om det var nåt att rekommendera, men å andra sidan har vi utan större krångel kunnat fixa rätt mycket sedan T kom också. Hus- och trädgårdsfix går bara att göra en pers i taget (om inte Trollet sover) men man får rätt mycket gjort på en person också!

Ego - här har vi fått min tokiga bror som inneboende en månad framöver. Ska bli intressant att se hur det går... eller om husfriden rubbas åt något håll. Själv ska traska till optikern idag - har gått runt med trasiga glasögon i över ett år.. hm... ibland är jag VÄLDIGT seg i starten.. som ni vet... fniss...

• BrudSommar2006

Parnassia, är det dig jag just blivit vän med?

• Parnassia

Vickan - utmanande med inneboende. Men skulle inte han bli pappa snart?

• nennesjuttioåtta

parnassia, ja mig får du leta jävligt länge efter också, helt i ondan.

Tinga – nej, det är inte rimligt att begära det av sig själv! och spy ur dig alla fulaste ord du kan, de kan ju inte hjälpa det men vem ska man annars skylla på (för det känns ju som man vill göra det) och det måste ju pysa upp någonstans. Bättre här då...

• Parnassia

Porchez- jag hittade dig tror jag!

• viktualia
    Tinga skrev 2010-05-10 11:08:24 följande:
    Parnassia - jag kör också våga vägra Facebook, så hittar du mig där är det något som är tokigt.
    fniss... Parnassia har funnit på fejjan rätt länge.... *hemlis*
  • Tinga

viktualia skrev 2010-05-10 11:21:43 följande:
    fniss... Parnassia har funnit på fejjan rätt länge.... *hemlis*

Jag kanske borde lagt till "precis som Nenne", för det var henne jag tänkte på när jag skrev "också".

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen