• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Tinga

muggles skrev 2010-05-10 13:22:20 följande:
    PB: jasså? För mig är k*k och pitt samma sak...

För mig också. Snopp är den där mjuka, hängande saken.

• muggles

PB: jag kan tänka mig en endast äggblåsa med ett Fabergéägg i... (fast jag kommer ju att deppa ihop totalt om jag får bara en äggblåsa såklart!).

• muggles

Fast det känns helt absurt att vi skulle få till en bebis igen, det känns som att det är såå långt borta.

• Tinga

muggles skrev 2010-05-10 13:46:56 följande:
    Fast det känns helt absurt att vi skulle få till en bebis igen, det känns som att det är såå långt borta.

Muggles - om ni har tur är den där bebisen kanske bara ca 9 månader bort nu. (Jag vet att det ska massor av tur till, men det är iallafall inte uteslutet. )

• Oupsie

Tinga, en stor bamsekram! Så jäkla tufft ni har det . Vet att det inte är mycket tröst, men jag hoppas så att det snart vänder.

Fru E, hoppas att äggblåsorna växer till sig och att guldägget finns där inne.

Facebook, jag tror att jag har hittat dig Parnassia, om du har blivit kompis med Lapinette och BS idag. Nu har jag skickat en förfrågan .

AM, hoppas att allt går bra. Jag gissar också på jobb BTW .

Dagens i-landsproblem: Är det någon som har en aning om det är värt att bli silvermedlem i sas eurobonus. Har man någon nytta av det? Vi har lite svårt att bestämma hur vi ska flyga till USA nämligen. Flyger vi med sas får vi silverkort, men vi har hittat en annat bolag som har en smidigare resa. Hmmm{#lang_emotions_undecided}.

• Parnassia

Hej Oupsie! Du hittade rätt!

Här har jag och flickorna haft en skön em i trädgården! Vi (jag) har sått i växthuset och vattnat på altan. Härligt! Så nu ska jag nog orka med kvällen inne också.

• viktualia

Tinga - man kan bara göra sitt bästa och du kvalar verkligen in bland dem som gör det!!!

Oupsie - det där med silverkort på SAS är väl rätt beroende av hur mycket ni tänker flyga framöver sen...

Ska f ö hälsa från MrsB att hon har för mycket omkring sig. Jag la in en "stöt" om att hon borde komma på trådträffen och hon skulle tänka på saken.

• fru AM

Hej tjejer!

Inget jobb i sikte än. Skulle jag inte ha tid med - känns som om jag med nöd och näppe håller huvudet ovanför vattenytan. Det är ett dj-kla meck: allt som har med barnen att göra, relationen, semesterfix, socialt liv på helgerna, fixa hemma, hålla undan dammbävrarna, "företaget" jag har med min bror som stött på utmaningar. Dåligt samvete för gamla släktingen i Götet. Segt, som att trampa vatten i slajm. Kanske en lite vårdepression vad vet jag. Ålderskris? Hinner man ju inte fundera så mycket på i alla fall. Energilös. Uttråkad. Stressad. Snark

För att inte tala om det djävla vädret.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen