• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Lapinette

porchez - så du är lite dragen nu! Du vet, inte bra att träna med sprit i kroppen . Nej, den där låten var lite "hurtig" för min smak. Usch!

nenne - låter läskigt!

• nennesjuttioåtta

vår föräldragrupp var väldigt liten och vi vet inte ens vad de andra heter för det var ingen presentation, eller var de bor (det enda vi har gemensamt förutom att föda barn är att vi tillhör samma HC, vilket man gör även om man bor 2 mil från oss) eller när de ska ha. En del i juni, fattade jag. jag och P höll på att somna.

• porchez

Vickan - det vore ju guld! kan du inte göra det?

Stackars maken

• Lapinette

Nej, jag återgår till Guetta ... han kommer ju på pumpen vetja!

• porchez
    Lapinette skrev 2010-05-07 16:13:28 följande:
    porchez - så du är lite dragen nu! Du vet, inte bra att träna med sprit i kroppen . Nej, den där låten var lite "hurtig" för min smak. Usch!nenne - låter läskigt!
    haha, bara nät-fylla går ur kroppen samtidigt som man loggar ur

Inte alls min musiksmak heller tidigare, men har börjar gillat det när de alltid kör sånt på alla pass på gymmet

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2010-05-07 16:13:28 följande:
    !nenne - låter läskigt!
    läskigt och läskigt, det stramar och pirrar och så blir magen sned och man ser en melon som sträcker sig ut genom tröjan på, för tillfället, vänstra sidan om naveln. Alien it is!
  • Lapinette

... hans musik alltså! Fast det vore skoj om även han kom ... fast han är ju inte direkt snygg men pratar ett vackert språk.

• nennesjuttioåtta

jag var lite tidigt ute med min länk, hahahhahah blev ni inte lite fyllsugna nu?!??!

• Lapinette

nenne - låter ändå läskigare!!!

• porchez

Nenne är du säker på att det är en baby i magen??!!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen