• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • _koko_

nenne - Asså känner jag inte efter är jag pigg som en mört! Haha, hälsohitler! Gäller förbudet bara dig? Isf får han ju skärpa till sig.

• nennesjuttioåtta

koko – ja, han äter snickers när han är ute på sin räsercykel "för det måste man ju äta då för att orka". Fast så strikt är han inte, det var mer i början, då var knappt lördagsgodis tillåtet "den kommer väga 6 kg!!". Men eftersom jag är mellanbarn så är jag van vid att bryta mot förbud och regler, så han fattar ju att det inte funkar att hålla på så. Det triggar ju bara... Nu är jag ju inte så godissugen, men eftersom frysen håller på att fyllas med fikabröd inför kommande fikor så får jag min beskärda del av 6-kilosbyggstenar ändå.  

• nennesjuttioåtta

Koko – känn inte efter! Känn inte efter! Lev i nuet och studsa vidare!

• _koko_

ore - Ja, det var ett helt unikt bröllop, kan jag säga.

Nu måste jag ställa undan frukosten... Kanske göra lite kaffe?

• MSW

Hej alla!

Här har vi sovit ordentligt i natt, så nu ät vi nästan människor igen! Idag har jag och A hittills roat oss med att städa A's rum, och tvättat.. Byggt med lego och läst! Nu tittar A på "pedor" (=mopeder) på youtube på halva skärmen och jag läser här på halva skärmen!

Koko: Roligt med bröllops överraskning!!

Nenne: Obehagligt med proppen, men du verkar vara vid gott mod iaf!

Hej Cicci! Störigt när inlägg försvinner!

Nu tänkte jag kolla Nennes länk!

• fru AM

Koko: ang. din New York-fråga: jag skulle definitivt åka dit under Halloween. Det var Halloween när jag var där och det var det mest bisarra och roliga man har varit med om. Alla är utklädda - hela tiden. Skitkul. Fast är det maraton samtidigt kan det ju bli lite knivigt med boendet kanske ... Men generellt så rekommenderas kombinationen NY och Halloween.

Mitt glamour-ex bor ju i NY nu och han verkar välvilligt inställd till att ge mina vänner husrum - de måste dock vara singeltjejer i 24-årsåldern ... så om ni känner er unga och fria någn dag så hör av er så kan jag ordna en boendekontakt

• Lapinette

AM - en gammal skräcködla som jag kommer nog aldrig falla in i den kategorin ... fast jo visst, när jag är dygnrak så stämmer det nog!

• muggles

Ska vi boka ngt ställe till den 12/6 ifall det öser ner? El blir det förorten då?

• BrudSommar2006

Muggles, vad kul med två så bra ägg av tre!

Koko, roligt med bröllop och fest!

Nenne, hjälp vad läskigt med foten, har du ont fortfarande?

Cicci, vad trist att inlägget försvann, ser fram emot att höra mer senare.

Har handlat saker till fiskdammen till Iris kalas på söndag idag.

• MSW

Oj vad här är lugnt idag! Har alla fint väder eller? Här är det ganska soligt, men blåsigt, så det är inte jätteskönt ute iaf..!

Am: skönt att det gick hyffsat med projekt nappfri! Hoppas att det går snabbt!

BS: Blir det många på kalaset eller? När börjar man med barnkalas? (när man själv vill så klart, men när har ni börjat?)

Mugglan: (och alla andra) ja, hur gör vi med träffen? Ska vi boka något börjar det väl bli högtid? Särskilt när vi är så många?

Nu ska jag ta ett litet i ordningsplockningsryck (skumt ord)!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen