• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Hattis

Hej där i värmen, jag var förvånad över att ngn orkar sitta upprätt i denna värme!

Sänder en v a r m tanke till Lappis som är på semester - snyggt tajmat!

Vink vink till AM

Vilken dramatik Oms! Hoppas att det löser sig på bästa sätt. Tänk vad knepigt att leta plast/metallpryl i kroppen med ultraljud. Tur att det finns ändå, hoppas att det inte är ngt eländigt utomkveds nu då.

Lycka till på RUL imorgon Snaily! Vad härligt att du också fått lite värme och semesterkänsla. Har inte ens tänkt på att man kan fråga om bilder från VUL. Ooooom det nu faktiskt skulle visa sig att det finns ngt levande så kanske jag ska be om en så att maken kan få se eftersom han inte ska vara med. Var man tvungen att säga till i förhand?

Nenne - vilken Prickenmassage!

Oupsie - har för mig att du ev. är ute på bilsemester. Hoppas att du inte mår alltför illa. Jag har inga som helst symptom och känner mig som Elisabet i Madicken - Jag vill också kräkas! Jag önskar mig inget konstant illamående förstås, det verkar vara totalt överjävligt, men en liten oförarglig morgonspya var tredje dag de dagar jag och maken är själva skulle jag inte vara ledsen för

Nu - bada!!!

• snaily

Hattis
    Jag gjorde ju VUL hos en privatläkare och han printade ut bilder till vår stora förvåning, vi hade inte bett om det, men det var ju skoj att få förstås. Så - vet inte hur det funkar på andra ställen tyvärr.
    Förstår din kräkönskan! Jag suktade ju som tusan efter symptom som inte fanns i början, men egentligen var det ju väldigt skönt att inte må illa.
    Inget mer blod alltså? Hoppas hoppas det ser bra ut på VUL! När var det du skulle dit??

• Lapinette

Är bara inne och kikar lite snabbt här och ser att det är dags för RUL imorgon. Måste m a o gå in och kika imorgon hur det gått.

Omsan - skönt att det var minus men läskigt med spiralen. Min väninnas spiral hittades aldrig!

Annars så är det varmare än varmast i Venedig. Stockholm Har hittills ätit underbar fisk, skalddjur och en fantastisk pasta till lunch. känns som en piece of cake i jämförelse pga att det är så mycket fuktigare här. Har promenerat omkring hela dagen och sett massor och svettats flera liter . Inväntar niu den svalare kvällen och ytterligare lite promenad utmed kanalerna, ska leta upp en uteservering med kallt vin och god mat.

• Hattis

Aha, tack för info min allvetande snigel Jag har tid på fredag, så om fyra dagar vet jag! Inget mer blod iaf, *tar i trä* bara eländig svamp som frodas, men jag har nog aldrig varit så obekymrad över det som nu. Hur har du haft det med symptom sedan? (innan de fantastiska beskrivningarna över de första sparkarna )

• Hattis

Hej Lappis! Varmt i hela Europa alltså, jag cyklade till jobbet imorse och tro mig Lappis, jag svettades nog också några liter! Här är det tropiska nätter (över 20 grader C på nätterna och snabbt upp till 30) Så även om det förstås är hetare och fuktigare vid medelhavet så vill jag inbilla mig att skillnaden är mindre än vanligt. Vill ha semester nuuuu!

• Hattis

Jag är inte aaaalls avundsjuk på er som har semester

• Oupsie

Godkväll i tråden .

Oms, men vad konstigt med spiralen . Hoppas att det inte leder till några konstigheter.

Nenne, 30 dagar. Snart så är Pricken här .

Lappis, låter som att ni har det bra, som vanligt . Trots värmen.

Snaily, oh RUL imorgon. Spännande.

AM, hej hej. Hoppas att ni hade det bra när ni var iväg, och att ni kommer att få det bra när ni åker iväg igen .

• Lapinette

Hattis - så inget mer blod, det låter lovande! Fortsätter att hålla tummarna.

• Lapinette

Och jag som trodde att jag skulle hålla mig från tråden i två veckor . Maken tog med sig datorn då han behöver jobba lite och på hotellet har vi gratis uppkoppling ... fast sen får vi ser hur det blir med det ... Slovenien och i Kroatien. Nej, dags att dra på sig klänningen och ge sig ut till kanalerna. Den kalla vita proseccon lockar!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen