• popcorn o dip

Septemberbrudar var är ni?

Hoho septemberbrudar!? Var är ni?....
    Jag hittar inte den nya tråden! Finns en ny tråd?
    Kram på er!

• Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?
  • Gorgeousnes

Från city. Eftersom det varierande ålder på gästerna och alla kan nog inte bussas så länge :)!

• FramtidaFruSandberg

okej, tips på lokaler åt det norra/västra hållet. Barkarby Gård/Lasse-Maja i Jakobsberg, Riddersvik i Hässelby, Ängby slott, www.ljunglofska.se/ i Blackeberg, folkets hus-lokaler runt om i förorterna, bergensdals i Sollentuna, golfklubbar, båtklubbar. Sedan har jag massa tips på lokaler i Märsta/Sigtuna, men det ligger kanske lite för långt ut för er smak. Vill ni ta med egen mat och dryck eller ha allt klart? Oh, och församlingslokaler.

• Gorgeousnes

Å där kom det en drös så att jag har att göra :)! Tack så vÄldans mycket FramtidaFruSandberg.

Våran början var ju Spegelsalen på Grand Hotel. Men efter att det inte blev. Och att vi varit och tittat på en Annarella festvåning så förstår jag vilka fördelar det rä med att ha egen mat och dryck.

Sigtuna blir lite väl långt, tror jag.

• spångsson

Gorgeousnes skrev 2010-06-26 23:06:30 följande:

Max 30-40 minuter från Stockholm. TACK! Nej har inte sett den länken hoppar på den nu bums :)!

Sundby gård i Huddinge kanske? http://www.sundby-gard.se/

• September 2010

Hej

Vad kul med en tråd för oss som gifter oss i september. Själv gifter jag mig borgligt den den 18 september.

Just nu ägnar jag ganska mycket tid åt att hitta någon som kan spela och sjunga under ceremonin. Är därför ganska nyfiken på vad andra septemberbrudpar funderar på för musik att spela under ceremonin?

• mica82

September 2010 skrev 2010-06-27 23:16:58 följande:
    Hej Vad kul med en tråd för oss som gifter oss i september. Själv gifter jag mig borgligt den den 18 september. Just nu ägnar jag ganska mycket tid åt att hitta någon som kan spela och sjunga under ceremonin. Är därför ganska nyfiken på vad andra septemberbrudpar funderar på för musik att spela under ceremonin?

vi ska ha gospel i kyrkan :)

• Gorgeousnes
    mica82 skrev 2010-06-28 13:09:41 följande:
      vi ska ha gospel i kyrkan :)
    Å berätta mera :)!
  • Andreas flicka

Här var det ännu en septemberbrud - närmare bestämt 4 september. Snart är det bara två månader kvar - galet!

• 25 Sep

Här kommer en till September tjej, den 25 september blir det kommer även fira min 30 årsdag då eftersom jag fyller den 22:a..Ska bli sååå kul längtar massor!!

Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?