• popcorn o dip

Septemberbrudar var är ni?

Hoho septemberbrudar!? Var är ni?....
    Jag hittar inte den nya tråden! Finns en ny tråd?
    Kram på er!

• Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?
  • Joseful

Vad kul att det är flera som valt den 25:e :D

Väntar med spänning på min klänning som ska komma i juni någon gång, men funderar lite på hur man ska prova den helt då det är snörning på den i ryggen och min sambo får inte se den förens det är dax... och ingen annan vet att vi ska gifta oss :S

Hur går det för er andra då?

• spångsson

Joseful: Kan du inte be dom i butiken att hjälpa dig att få prova klänningen ordentligt?

• Joseful

Jag har beställt från sweeties.se och får den hemskickad då jag bor för långt bort för att komma dit och prova den så jag måste prova hemma ... {#lang_emotions_undecided}

• Lotta1972

Hej

Jag och min sambo gifter oss den 18 september..borgligt då men med fest efteråt med alla vår vänner inbjudna..Vi har varit i hop i 10 år så det var väl dax att göra slag i saken hahaha..

Inte fixat något än...men skickar inbjudningarna i veckan..Skickar snart hinnderprövningen. Kollar runt med caterin i malmö .lund området.

Vi ska ha festen hemma ...Fixar de alkohol haltiga drykerna i sommar i tyskland.. Bröllops tårta snart beställd .här i byn

Men jag har läget under kontroll

Ska bli jätte kul

• Rozen

Hej!

Har någon nått bra tips på "skyltar" man kan sätta upp på toalett dörrarna? Det är 2 precis brevid varandra så vi tänkte ha en tjej o en kill toa..

popcorn o dip: ja, har äntligen hittat en som passade perfekt. Åkte in till bröllopskällan i stockholm och där fanns det i bättre pris oxå =)
    Så nu är hela utstyrseln klar..

sun moon: jag beklagar sorgen..

• Gorgeousnes

11:e september och vi har ingen lokal. Jag håller på att få magsår. Vi kommer att ha cirka 80 gäster. Och många kommer från utlandet.

• FramtidaFruSandberg
    Gorgeousnes skrev 2010-06-26 14:58:43 följande:
    11:e september och vi har ingen lokal. Jag håller på att få magsår. Vi kommer att ha cirka 80 gäster. Och många kommer från utlandet.
    oj shit. Var i Sverige vill ni ha tips om lokaler?
  • Gorgeousnes

Max 30-40 minuter från Stockholm.

TACK! Nej har inte sett den länken hoppar på den nu bums :)!

• FramtidaFruSandberg
    Gorgeousnes skrev 2010-06-26 23:06:30 följande:
    Max 30-40 minuter från Stockholm. TACK! Nej har inte sett den länken hoppar på den nu bums :)!
    har ni någon preferens på åt vilket håll och menar du 30-40min från city eller från storstockholms gränser?
Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?