Septemberbrudar var är ni?
Hoho septemberbrudar!? Var är ni?....
Jag hittar inte den nya tråden! Finns en ny tråd?
Kram på er!
Hoho septemberbrudar!? Var är ni?....
Jag hittar inte den nya tråden! Finns en ny tråd?
Kram på er!
Vad kul att det är flera som valt den 25:e :D
Väntar med spänning på min klänning som ska komma i juni någon gång, men funderar lite på hur man ska prova den helt då det är snörning på den i ryggen och min sambo får inte se den förens det är dax... och ingen annan vet att vi ska gifta oss :S
Hur går det för er andra då?
Joseful: Kan du inte be dom i butiken att hjälpa dig att få prova klänningen ordentligt?
Jag har beställt från sweeties.se och får den hemskickad då jag bor för långt bort för att komma dit och prova den så jag måste prova hemma ...
Hej
Jag och min sambo gifter oss den 18 september..borgligt då men med fest efteråt med alla vår vänner inbjudna..Vi har varit i hop i 10 år så det var väl dax att göra slag i saken hahaha..
Inte fixat något än...men skickar inbjudningarna i veckan..Skickar snart hinnderprövningen. Kollar runt med caterin i malmö .lund området.
Vi ska ha festen hemma ...Fixar de alkohol haltiga drykerna i sommar i tyskland.. Bröllops tårta snart beställd .här i byn
Men jag har läget under kontroll
Ska bli jätte kul
Hej!
Har någon nått bra tips på "skyltar" man kan sätta upp på toalett dörrarna? Det är 2 precis brevid varandra så vi tänkte ha en tjej o en kill toa..
popcorn o dip: ja, har äntligen hittat en som passade perfekt. Åkte in till bröllopskällan i stockholm och där fanns det i bättre pris oxå =)
Så nu är hela utstyrseln klar..
sun moon: jag beklagar sorgen..
11:e september och vi har ingen lokal. Jag håller på att få magsår. Vi kommer att ha cirka 80 gäster. Och många kommer från utlandet.
Har du tittat här? http://www.bygdegardarna.se/brextra/
Max 30-40 minuter från Stockholm.
TACK! Nej har inte sett den länken hoppar på den nu bums :)!