• popcorn o dip

Septemberbrudar var är ni?

Hoho septemberbrudar!? Var är ni?....
    Jag hittar inte den nya tråden! Finns en ny tråd?
    Kram på er!

• Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?
  • mica82

Bor ni i GBG? ta isåfall kontakt med gospel kören Faith.
    det finns fler gospel körer i gbg men de flresta jobbar inte ideelt och kostar lite mer..

Gorgeousnes skrev 2010-06-30 12:53:26 följande:
    Min sambo vill ha gospel. Låter ju billigt 2000:-!

• September 2010

NikSen skrev 2010-06-29 08:11:54 följande:
      jag gifter mig med den 18.e september. fast kyrkligt. och turligt nog har jag en jätteduktig pappa som ska sjunga och spela på mottagningen med viss assistans av mina systrar. du har ingen i din släkt eller vänskapskrets som är duktig på att sjunga?

Vilken tur du har. Jo, vi har det men hon är på turné när vi gifter oss så hon kommer inte på bröllopet och vår andra vän som sjunger ska ha barn ungefär när vi gifter oss så det känns lite osäkert att be henne. Vi har dock kontaktat några symfoniorkestrar så det verkar lösa sig på den vägen. 

• Joseful

Vad kommer ni september brudar ha för psalmer? Vi har valt psalm 84 men sen ska man väl ha 1-2 st till? 

Vi ska träffa prästen imorron nämligen :S

• Gorgeousnes

Vår kantor gav oss tipset kyrkomusik.nu

Bor i Stockholm och har inte ens en lokal...............funderar på om det blir något brællop æverhuvudtaget just nu. Min sambo ør desto mer positiv.

• Joseful

Gorgeousnes:  Låter jobbigt! Hoppas ni hittar någon som passar så ni får gifta er :)

Har kollat den sidan, men tack iaf!

• sun moon

Vi har träffat "vår" fotograf idag och det kändes bra. Hon ska vara med oss hela dagen, från frissan till vigseln är över. 

• Jämntjock

sun moon skrev 2010-07-01 21:53:31 följande:
    Vi har träffat "vår" fotograf idag och det kändes bra. Hon ska vara med oss hela dagen, från frissan till vigseln är över. 

Vart bor ni? Får man fråga vad fotografen heter?

• Jämntjock

sun moon skrev 2010-07-01 22:34:26 följande:
    Vi bor i skåne.  www.bemerholt.com/

Tack! Precis i våra hemtrakter ju

• BrideandGroom

Hej!

Vi ska oxå gifta oss den 18 september. Är 2 månader kvar idag..helt sjukt vad tiden går.

Till sunmoon och Jämntjock:

Vi har oxå bokat Bemerholt (fotograf).. Hon verkar väldigt duktigt och är jättetrevlig. Är väldigt nöjda med vårt beslut. :0)

Svar på tråden Septemberbrudar var är ni?