Septemberbrudar var är ni?
Hoho septemberbrudar!? Var är ni?....
Jag hittar inte den nya tråden! Finns en ny tråd?
Kram på er!
Hoho septemberbrudar!? Var är ni?....
Jag hittar inte den nya tråden! Finns en ny tråd?
Kram på er!
Bor ni i GBG? ta isåfall kontakt med gospel kören Faith.
det finns fler gospel körer i gbg men de flresta jobbar inte ideelt och kostar lite mer..
Vilken tur du har. Jo, vi har det men hon är på turné när vi gifter oss så hon kommer inte på bröllopet och vår andra vän som sjunger ska ha barn ungefär när vi gifter oss så det känns lite osäkert att be henne. Vi har dock kontaktat några symfoniorkestrar så det verkar lösa sig på den vägen.
Vad kommer ni september brudar ha för psalmer? Vi har valt psalm 84 men sen ska man väl ha 1-2 st till?
Vi ska träffa prästen imorron nämligen :S
Vår kantor gav oss tipset kyrkomusik.nu
Bor i Stockholm och har inte ens en lokal...............funderar på om det blir något brællop æverhuvudtaget just nu. Min sambo ør desto mer positiv.
Gorgeousnes: Låter jobbigt! Hoppas ni hittar någon som passar så ni får gifta er :)
Har kollat den sidan, men tack iaf!
Vi har träffat "vår" fotograf idag och det kändes bra. Hon ska vara med oss hela dagen, från frissan till vigseln är över.
Vart bor ni? Får man fråga vad fotografen heter?
Tack! Precis i våra hemtrakter ju
Hej!
Vi ska oxå gifta oss den 18 september. Är 2 månader kvar idag..helt sjukt vad tiden går.
Till sunmoon och Jämntjock:
Vi har oxå bokat Bemerholt (fotograf).. Hon verkar väldigt duktigt och är jättetrevlig. Är väldigt nöjda med vårt beslut. :0)