• glaca

21 augusti 2010

Jag vet att jag inte är ensam...
    Jag vet att det kommer fler.

Ska vi "hänga" här tillsammans? 

• Svar på tråden 21 augusti 2010
  • Brud73

Oppla hej vad tiden går fort,,bara knappt 2 månader kvar nu. Jag är så glad iaf att jag igår fick tag på en solist till kyrkan,,nu gäller det bara att välja ut vilka två låtar vi vill ha framförda. Vi har inte heller riktigt bestämt in- och utgångsmusik eller psalmer,,,MÅSTE ta tag i det också =)

• cire

Längtar till m2b kommer hem för han har hämtat ringaran idag!!! weeeiii så spännande! Kommer att vilja använda dom...men snart får vi det!

• Brud73

Bride in leather skrev 2010-07-01 18:42:16 följande:
    Idag bokade jag hotellet där vi ska spendera vår bröllopsnatt:) www.hotelmaria.se/default.asp

Åh va de ser mysigt ut!!

• Bride in leather
    Brud73 skrev 2010-07-01 18:52:29 följande:
      Åh va de ser mysigt ut!!
    Ja det tycker jag med:)

Ni bor i vår Napoleoninspirerade Suite inrett i kejsarstil med klara färger i grönt, vinrött och guld. Förutom en dubbelsäng från Hästens sängar med stolpar och sammetsomhängen finns det även ett stort lyxutrustat badrum i guld och marmor toppad med Jacuzzi och relaxavdelning.

Suiten är inredd i den svenska varianten av den Napoleoninspirerad kejsarstil som förekom i början på 1800-talet. Då skulle färgerna vara klara i grönt, vinrött och guld. Förutom en säng med stolpar och sammets- omhängen finns det ett stort lyxutrustat badrum i guld och marmor med Jaccuzzi och vilstolar.
    Suiten ligger några trappsteg ned från entréplan, som ligger en trappa upp med hiss från gatan och rummet har fönster mot gågatan och Maria Kyrka.
    Där finn en 32" plattskärms TV, stereo, bredband, telefon, karmstolar, bord och byrå samt en 180 cm bred säng från Hästens sängar.
    Stort helkaklat badrum med fönster, vilstolar, bord, WC, dusch, bubbelbadkar, handdukstork och hårtork

2500 kr för oss båda inklusive frukost och ett bröllopspaket

• stiina

Gahh idag gick OSA:t ut och alla utom min M2 syster med man har svarat. Blir sååå arg. Tror de gör detta med vilje för att förstöra för oss - anledningen är att vi precis som många av er andra kommer ha en barnfri bröllopsdag, både i kyrka och på festen. Detta var ett sådant problem för dem...kom igen liksom flickan är fem och har massa hon kan vara hos!

Dessutom stör jag mig lite extra då de även valt att inte vara med på vår bröllopsförfest som min syster fixar åt oss (vi kommer ha detta istället för möhippa och svensexa). Anledningen är att de har semester!!! Tycker så synd om min M2 för han blir innerst inne ledsen över detta.

Förlåt behövde bara skriva av mig lite!

Härligt väder ute iaf :)

• anoli

Hej allihopa.. Inte lång tid kvar till den 21:a nu :)

Hur ligger ni andra till i planering?
    Vad har ni kvar?

Vi har..

-kläder näbbar
    -lägga in musik Djinabox
    -Frisörtid
    -Provsmaka/boka tårta
    -Festprogram
    -Vigselprogram
    -Träffa fotograf

Sedan tror jag att det bara är lite småfix kvar..
    Provdukade igår, vart jättefint. Känner oss jättenöjda :)

• Bride in leather
    anoli skrev 2010-07-01 21:02:46 följande:
    Hej allihopa.. Inte lång tid kvar till den 21:a nu :)Hur ligger ni andra till i planering?Vad har ni kvar?Vi har..-kläder näbbar-lägga in musik Djinabox-Frisörtid-Provsmaka/boka tårta-Festprogram-Vigselprogram-Träffa fotografSedan tror jag att det bara är lite småfix kvar.. Provdukade igår, vart jättefint. Känner oss jättenöjda :)
    Vi har kvar

-Tårtan

-Vigselprogram/festprogram

-Träffa fotografen

-Träffa prästen

• cire

Vi har kvar

träffa prästen

fotograf (drog sej ur i sista sekund)

vigselprogram

byxor o skior till barnen

och att inhandla lite bubblor, fixa favours mm

Känns som att man har hur mkt som helst kvar att göra. Men det är nog bra att sätta allt på lista och sen bocka av.

Svar på tråden 21 augusti 2010