Livets toppar och dalar
Finfin trådstart MSW!
Ingen bebis än, jag lovar att både Nenne och fru Muffin kommer få före mig *halvbitter* Min kompis som skulle ha två dagar innnan oss fick för två veckor sen och kusinen som skulle få två veckor efter har precis fått...
Nu när vädret är underbart (förlåt Snaily!) så har jag istället sådan foglossnig att jag inte kan sova om nätterna, jag vaknar en gång i timmen och sover kanske 6 timmar sammanlagt, jag tror aldrig jag varit så trött i hela mitt liv. Och jag spyr på alla som säger att: Tänk när bebisen kommer, då blir det allt värre! Hur skulle det kunna bli värre??!!! Då är vi ju två för i h-e. Och jag förhoppningsvis inte ont i bäckenet och benen och måste kissa HELA tiden!!! *morrar* Så nu har jag gnällt lite till. Ni märker väl hur väl skapad jag är för att vara gravid?
Koko - Härligt med shopping! Vad köpte du för nåt? *nyfiken* Själv har jag varit till Vingåkers outlet idag och hasat mig runt, sakta sakta. Hittade en fin sammetskavaj i "dusty pink" - smutsrosa sa maken, så jag köpte den inte trots att det var ett helt galet fynd och nu ångrar jag mig förstås. Funderar på att uppmuntra honom att ta en motorcykeltur dit någon dag framöver och köpa den åt mig, undrar om det går?
Ore - Jobbigt men säkert nyttigt med matdiskussioner, jag är en sådan där som är uppvuxen på mackor/kräm efter skolan/fritids och jag har nog snarare varit den som varit smalast i klassen jämt så det behöver inte betyda att man blir tjock Däremot ur näringssynpunkt är det ju inte optimalt och när Kotten blir stor blir det bara lagad mat här. Så jag håller på dig!
PB - Jag är också glad för vädret både för min skull (förlåt igen Snaily!) och min trädgård. Fick maken att klämma ner ca 20 nya perenner förra veckan så jag är jätteglad för deras skull, det är ju så känsligt första tiden innan de tagit sig! Blev lite höstblommor eftersom jag slarvat lite med det och det brukar vara lite dött i min rabatt på hösten (Har bara haft höstastrar och kärleksört och en ros som blommat) nu har jag tre olika sorters höstanemoner, en vit och två olika rosa (den här bla, visst är den tjusig? http://butik.odla.nu/products/images/t_PS3700.jpg ) samt en vit höstflox.
Lappis - När ska ni åka hem egentligen? Känns som ni varit borta en eeeevigheeet