Porchez - Gud vilken jobbig situation, hoppas verkligen det löser sig! Jag tycker att du ska kräva raka besked av chefen. Jaga honom med mail och telefon, du har rätt att veta! Var inte rädd för att verka för på, tyvärr vinner man inget på att vara för snäll. *kramar*
Parnassia - Gud vad roligt med jobbet. Superstort grattis!!!
BS - Jag blev så full i skratt när jag läste ditt inlägg om Lucia-linne, det har liksom blivit en tradition att läsa om ditt jagande att Lucialinnen och en trilskandes Iris För övrigt har jag extremt svårt att se dig som en missundsam eller avundsjuk människa! Du är ju bästa BS ju!
Oupsie - Apropå din sk vän, inte charmigt för fem öre. Man undrar ju vad det är för fel på folk. Och jag vet precis hur det är att inte orka och ha ont. Kommer ihåg en gång när jag stod på Coop och var jättehöggravid modell flodhäst och upptäckte att kvinnan framför mig var gravid också. Hon hade piffig frisyr, perfekt sminkad, snygga kläder, bara en klädsam rund kula, och högklackade skor (!), hon hade dessutom två barn som hon roddade runt med utan problem *suck* Usch vad trött jag blev, mest avundsjuk blev jag på hennes smala vrister och högklackade skor, själv gick jag ju med stödstrumpor och fotriktiga paddskor...Jättefina kläder du beställt!
Klockarbol - Gud vad ledsen jag blev när jag läste din historia om foglossningen! Vilka vidriga människor det finns, hur kan man vara så oempatisk!
Snaily - Jag tror Ynglet åkt ner, att det är därför det blivit så. Min BM sa att det kunde bli så på slutet. att kurvan plattade ut sig. Jag håller såklart alla tummrna för er! *kram*
Telis - Du är klok som en bok men det visste du väl redan Apropå jobbet så sälj dig inte för billigt, det är inte kul att jobba sig upp till en viss lön igen. Men jag är helt säker på att vilket val du än gör så blir det bra
Idag har livet känts lite lite bättre. Långlunch med en vän, lite pälsterapi, träning + pussar från maken gör livet bättre.
På lunchen pratade jag och min vän om livet efter detta, jag sa att jag hoppas att jag får träffa Sigrid på något sätt igen då, men jag är inte säker att jag tror det blir så. Vad tror ni om döden? Tror ni att man bara upphör att existera eller att man går "vidare"?