• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Aleta

Tack så mycket Lunagarden.

Jag ber om ursäkt för min slarviga stavning, det ska givetvis stå:
    Megacystis at 10-14 weeks of gestation: chromosomal defects and outcome according to bladder length
    Fetal Megacystis At 10-14 Weeks Of Gestation Associated With Normal Nuchal Translucency And Normal Karyotype

• Aleta
    lunagarden skrev 2010-08-09 13:48:36 följande:
    När får ni svaret på fvp?
    Första svaret på fredag eller senast måndag.
  • FruCicci

BrudSommar2006 skrev 2010-08-09 11:43:42 följande:
    Men Nenne, är du här än! Fast du verkar ha varit upptagen med att köra gaffeltruck och då har man ju inte tid att ta sig till BB förstås. Iris kom en vecka försent och Astrid en för tidigt så jag är på plus/minus noll med de två. Har vi egentligen någon här i tråden där bebisen tittat ut på beräknat datum? Kanske blir det Nennes lilla. Skönt att det kommer minst en liten tjej här, kanske fler, att ge kläder till då, de första bebisstorlekarna har jag gett bort men nu börjar det samla sig igen här vartefter Astrid växer ur sina.

Jag kan meddela att Snartis födde Kicken på BF den 18 augusti 2007

• fru AM

Aleta: Stor kram till dig. JAg hoppas ändå på en chans till lycklig utgång här ... kram igen

• FruCicci

Fy så hemskt Aleta, jag beklagar verkligen.  KRAM

• BrudSommar2006

Aleta, menar du att det verkar som att det inte kommer att gå bra oavsett svar på fvp eller finns det forfarande den där chansen att det kan gå tillbaka?

• BrudSommar2006

Cicci, aha, så det har redan hänt att någon fött på bf!

• FruCicci

jajjamen BS, men det är ju 3 år sedan, så det borde ju vara dags igen...

Lappis, jag har inte fått tant denna månad och blev orolig. (bara konstigt kladd i 3 dagar, uppehåll och nytt kladd en dag, skumt) Men efter ett test förra veckan som visade minus är jag ganska lugn. Men om jag märker av något skumt om ett par veckor får jag ta ett est till och är det då ett anant resultat än vad jag önskar så går det bra iaf, har vi kommit fram till

• Lapinette

Cicci - vad skönt! Oavsett hur det blir.

Aleta - låter verkligen inte skoj men tyvärr är jag otroligt oinsatt i alla dessa värden.

Svar på tråden Livets toppar och dalar