• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • nennesjuttioåtta

Vadå, har inte alla förlossningssalar gaffeltruck? Just det, glömde att majoriteten bor i FJOLLTRÄSK! 

PB – anledningen till att jag undrar över kudde var att det var ett liiiiten örngott med i ett bäddset jag köpt. om det nu inte är en åkpåse för nappen.

• Telis

Lappis, det fanns en lucka där att buda på Televinken, den 17 juli mellan kl 01.13 och 01.15 men jag är rädd att du missade den.

Foton är det aldrig för sent för.

• kikki kikki

MSW skrev 2010-08-08 22:00:59 följande:

Förresten såg jag att "en av er nya" undrade hur många bebbar som var på G så jag infogar bflistan också! (Hojta till om ni vill vara med..)

BF-lista

Nenne 10/8 2010
    Blivande fru Muffins 13/8 2010
    Piggelin 2/11 2010
    Snaily 6/12 2010

kikki kikki 10/10 2010

• nennesjuttioåtta

I kör med Telis: Saglar?!??!

Lappis – jag tror 15:e

• Lapinette

Den 17 juli var ju väldigt länge sen. Trist att jag missade det tillfället .

Ja fotona kommer nog vilket år som helst! Vet fortfarande inte om de ligger kvar i kameran eller på makens dator. Ska undersöka saken i helgen. Tror jag har din mailadress någonstan men inboxa mig den utifall att. Bytte dator för några veckor sedan.

• lunagarden

Nenne - en del spädbarn ligger alltid på samma sida, och då har man en liten mjuk kudde för att undvika att huvudet ska bli platt (usch, så makabert det lät :p )

Vi började använda kudde till Charlie när han var ca 2 månader, innan dess bara ett vanligt örngott, som precis som PB skrev, är lätt att byta.

• lunagarden

kikki - nu tappade du ju bort mig på listan

• nennesjuttioåtta

ah, så då klarar vi oss på örngottet ett tag men får se till så huvet inte blir platt (fast det ordnade ju till sig för Hektor)

Svar på tråden Livets toppar och dalar