• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Lapinette

mugglan - ja hur i hela friden visste de det? Jag är ju inte ens i kontakt med dig där (tror jag har tre kontakter ... så seriös är jag).

Usch pb! Har du fått antibiotika?

Hur går det för nenne? Har inte läst ikapp men antar att det gick bra på DN-galan?

Själv har jag inte mycket att komma med mer än att vi hade en superhärligt slö helg i Riga med värme och vackert väder. Låg i en park och läste igår och i lördags på den milslånga Jurmalastranden. Och i fredags när det var något kallare (typ 25 grader) så vandrade vi runt och såg hela staden.

• muggles

Var är Nenne idag då? Sover hon fortfarande? JAg tror på BF+2 vilket är på torsdag alltså.

• fru AM

Muggles: då tror du som jag!

Men var är Nenne???? Knip! Tills på torsdag!

• Aleta
    lunagarden skrev 2010-08-09 08:09:41 följande:
    Aleta - en stor varm kram till dig. Har en nära vän som nyligen fick samma resultat som er på nuppen så jag har mött den sorgen väldigt nära. De valde dock bort fvp.Mina varmaste lyckönskningar till er!
    Hade de också en förstorad urinblåsa?
  • Aleta

Sorry att jag är så ego förresten, hoppas ni kan ha överseende.

• fru AM

Aleta: här får man vara ego - men du är inte ego, det är klart att du fokuserar på det stora som händer i ditt liv just nu! Det här med urinblåsan - är det något som kan avläsas på ett ev fvp (alltså orsaken till urinblåsans förstoring)? Vilken vecka är du nu i?

• fru AM

Här blandas stort och smått: Koko: är ni fortfarande nöjda med våningssängen ni köpte? Och visst var det på Halens? Är i beställartagen ...

• lunagarden

Aleta skrev 2010-08-09 10:09:08 följande:
    Hade de också en förstorad urinblåsa?

Ja, och en nackspalt som var 9 mm...

Klart du ska vara ego i din situation!

Svar på tråden Livets toppar och dalar