Livets toppar och dalar
Ore: bra där, tack!
Ajdå med op för Nenne, lät inte bra alls
Sept: skit också! Så ledsen för din skull.
Måste jobba, återkommer...
Ore: bra där, tack!
Ajdå med op för Nenne, lät inte bra alls
Sept: skit också! Så ledsen för din skull.
Måste jobba, återkommer...
Vilken bjässePrick!!! Stackars lilla Nenneskruttan (ajaj)
Innan jag fortsätter (svårt att slita mig): hörde om Lappis plus igår - TJOHOOOOOOOO!!! Så roligt!
Försöker läsa ikapp men får nog posta nu... (har bara kommit t sida 533)
snaily skrev 2010-08-25 20:27:17 följande:
NenneSKÖNT i det här läget att ni har så nära till förlossningen! Undrar vad de kommer rekommendera åt oss, undrar hur långt man ska ha mellan värkarna för att resa 13 mil?
Snaily: det är inte skönt att åka bil när man har värkar, så åk gärna in lite tidigare. Ni kan ju alltid ta en tur på parkeringen och gå en vända om det är så att det inte händer tillräckligt...
PB: stora stora kramar till dig i "helvetet"!!!
Tinga: stora kramar även till dig. Förstår att det känns tungt att se andra barn äta som bara fasen. Precis så jag känner när jag ser andra grav-magar här i grannskapet. Usch ja.
JAg tycker inte alls att du är barnslig i dina tankar (att du vill att det ska lösa sig nu, inte om 5 år). Det är så naturligt att känna det så. Du har ju ändå inte så höga krav:
du skriver att du skulle vilja att tex Piff äter tillräckligt med näringslösning - du kräver inte ens att han ska äta fast mat. Han är ju 2,5 (2) år!!! Det är ju inte orimliga "krav" alls. Klart det är frustrerande, klart du blir bitter över att andra barn äter!!!! Stor stor kram.
PB: fy fasen vilket grymt rim (jag är så impad av folk som kan rimma för det är jag värdelös på), sid 474 OCH sid 503.
smint: man måste inte kommentera allt för att vara "en i gänget" - man kan välja det som intresserar en. Bara så att du inte kroknar i förtid...
Cicci: tack för grattis - vilket minne du har!
Oupsie: vad är det du och maken grälar om? (Om du vill avslöja...)
TAck alla övriga för grattis till Moa - vilken ära att få dela med Pricken
Lappis: har du tänkt på att du är den enda här som får fira ditt plus med att dricka champagne?! Några fördelar ska du ju ha...
fru AM skrev 2010-08-26 19:25:57 följande:
Måste man vara släkt? Kan du inte bara säga att du ringer från Tråden? Hälften av alla syrror på det där sjukhuset är säkert smygläsare. Nej men man vill ju veta snart att det gått bra, vad det blev, om Nenne vrålade "håll käften" till P, om P hade på sig varselbrallor ...
MOAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAaaa!!!
Nenne: har förstått att det inte var en drömförlossning direkt Vad tråkigt att BM inte lyssnade på dig, aldrig ngn rolig upplevelse.