Livets toppar och dalar
Vi behöver ju knappast uppdatera i tråden, om det inte var för alla tusen smygläsare , eftersom det verkar som om alla kommer att få ett sms rätt så snabbt efter att Pricken är ute.
Vi behöver ju knappast uppdatera i tråden, om det inte var för alla tusen smygläsare , eftersom det verkar som om alla kommer att få ett sms rätt så snabbt efter att Pricken är ute.
PB, här har jag också ont i huvudet och av samma anledning som du. Har du lyckats hitta något som biter på den? Jag håller på att bli galen på att ha ont i huvudet fyra-fem dagar i månaden och ingenting hjälper.
Parnassia, jag skojade bara!
Nu har jag ätit MASSOR med rödbetor till lunch - påminn mig om det imorgon när jag tror att jag ska dö.
Ja nu är det ju snart tolv timnmar sen dom åkte in, nu ska Pricken titta ut snart tycker jag!
Man tycker ju att P kunde knåpa ihop ett litet sms, eller sitter han bara och fikar och läser biltidningar?
Lappis, äsch, det är bara att man tror att man ska dö när man kissar blod och har glömt bort att man bara ätit rödbetor.
PB, åh, får du också bara på ena sidan?! Intressant, det får jag också. Kanske ska göra mig en kopp kaffe i rent medicinskt syfte? Man får ju bara så äcklig smak i munnen efteråt. *grön smiley*
VEM är det som har kommit på att vi ska plågas i DYGN vid förlossningar? Klart dålig idé tycker jag.
Vänner, inboxa ditt nummer så sms:ar jag när vi har hört något!
Jag har lagt ut lite nya bilder på Tinga, Piff och Puff i galleriet! Tinga, blev det rätt med vem som är vem?