Livets toppar och dalar
Åh, jag vill veta mer om vad som hänt nenne och Pricken, varför det blev operation, och hur dom mår idag osv!
Åh, jag vill veta mer om vad som hänt nenne och Pricken, varför det blev operation, och hur dom mår idag osv!
Grattis till trådens två födelsedagsbarn!!
Blod bekymrar mig inte men det finns andra kroppsliga utsöndringar som jag aldrig någonsin skulle kunna ta hand om. *urrrrk*
Lappis, det blir jättebra med 11.30.
Fast en gång, på mellanstadiet tror jag, så satte jag mig i en stor hundskit. Det var inte roligt.
Lycka till på tisdag, EA, om jag glömmer säga det då!!
Har fått en bild på sötaste Pricken i världen, den finns i galleriet nu!
Nenne säger också att hon är "öm som fan" och går på morfin. Tydligen hade hon spruckit otroligt mycket precis som Omsan befarade. Hoppas, hoppas att det läker utan komplikationer!!!
BS, AM och Cicci, tusen tack för besöket!! Det var jättejättetrevligt!
Nu har jag fått fler bilder på Pricken och en jättefin förlossningsberättelse skriven av nennemannen! Jag grät!
Enligt instruktion ska jag inte lägga upp den här utan jag kommer strax att skicka mejlet vidare till dom står på mejllistan jag gjorde i ordning åt Snorkis.
Jag får också inboxa berättelsen eller skicka mejlet vidare med bilder till dom stammisar som är intresserade men som inte står med på den listan. Har vi någon sån? Inboxa mig i så fall. Jag kommer helt självsvådligt bestämma vem som är stammis och inte.
Hahaha, Sweet, du behöver inte oroa dig för att inte vara stammis.