men herregud... ca 100 sidor sen jag var inne i torsdags... har skumläst vissa saker mer (diskussionen om anonymitet och fotoalbum) än andra (barnmat)
lite har jag snappat upp iaf
galleriet - ja jag är ju en av dem som velat ha ett stängt forum, förutom att det ÄR tryggare att veta vilka som läser så är det också enklare då det inte kommer nya som man ska hålla reda på - jag som har världen sämsta minne nuförtide får ju alltid dåligt samvete när jag inte minns vem som bor vart, hur många samt gamla barn man har etc . MEN nu tycler jag nog att det är riktigt trevligt med alla nya ansikten och jag har ju träffat flera och alla har varit jättetrevliga så ett öppet forum med kvalificeringstid för albumet låter som en bra idé för mig
såg ngt inlägg ang vilka som hängde här 2007 och måste fråga - vart har de tagit vägen? Moppy, Storasyrran, Nattson, Hjortron, Victory tex var är de nuförtiden? slutade de bara skriva eller hur kom det sig att man aldrig ser de numera (jag kn ju ha missat anledningarna till detta då jag hade väldigt lite BT under första halvan av 2008)
Kiki - låter inget kul med din magvärk och ketoner etc, hoppas att du känner dig ordentligt utredd av läkare, ge dig inte om du tycker att det inte känns bra!
TElis - hur mår du nu? har verklgien försökt komma på vad dina besvär kan bestå i men har inget svar där, har du varit till läkare ngt? (sorry om jag missat det)
MRS B - Magont oillamående? hoppas inget alvarligt - håller tummarna-
PB - underbar sammafattning av allt som hänt/händer här inne, har i skrivande stund glömt vad du skrev men minns att jag tyckt den var mkt informativ
nu ska jag läsa vidare....