• Heloise

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Solde: Det är troligtvis en Jullan, men BM var itne 100% säker Vi har debaterat fram och tillbaka om huruvida vi ska outa det här eller inte, det blev en semi-outning i den här tråden

Härligt att ni hittat ett kvarter där båda vill bo! Och att du fått ha en härlig semester. Jag ska ett par katter med mig till soffan och kika på Entourage. Mina är tyvärr lite för tunga för att ha på tungandat bröst, men de är bra att ha runt omkring sig så man blir varm. Tyvärr slutar det alltid med att Terroristen börjar mucka med Flisan och så har man en full-on cat fight under täcket

• Heloise

Debatterar föräldraförsäkringen på FL, jag tycker inte att man ska tvinga folk att dela, iaf itne utan att ha nått form av nät som fångar upp familjer där ena parten inte har nått jobb och den andra ett högavlönat jobb. Eller där en ung tjej utan jobb/ möjlighet till csn etc får barn med sin kille som har jobb, hur ska de underlätta det för dem att dela lika?

• Heloise
    Ninnnis skrev 2010-09-06 13:24:01 följande:
      Nja, det känns litegrann men inte så farligt. Efter två sprutor om dagen i 5-6 veckor så kommer jag att tjoffa sprutor som en annan junkie Befarar dock att jag kommer att se ut som en nåldyna på Kreta, jag borde kanske investera i en baddräkt. Eller burkini, kanske...
    ojojoj, vad du är duktig, är det i höften?

Äsch du kommer bara att se ut som att du rullar med innegänget

Hur löser du det på Kreta, flyger sprutorna med?

Första föräldraträffen idag, trevlig, jag var näst äldst, med sist bf datum och den enda utan man med sig BM pratade mest om sådant som jag redan visste, det var mest trevligt att fika med de andra blivande mammorna här i området, och en tjej som var med har jag faktiskt "pratat" med på FL ,-)

• Heloise

Grattis Ankan!

Försäkringskassan ringde precis upp för jag hade tabbat mig Kryssat i fel ruta och glömt mitt banknummer *jag= miffo*

Ännu fler turer runt SGI och nya bud, tjejen på jobbet kommer att få frispel

Nåja alla frågetecken utredda och snart får jag gå hem Funderar över om jag ska vara självisk och ta ut min semester och sen fylla på med 1/4 x7dg föräldradag under hp och sen ta föräldradagar? Lockande att gå hem om typ 4 veckor Fast bättre för Jullan om jag tar semesterpengarna under hp tiden, hmmm

• Heloise

Håller med dig Flamman, jag har inga problem med öronmärkta dagar, egentligen inte ens med 1/3 dels men 50-50 då måste staten se till att det finns utjämkande åtgärder etc för att underlätta för föräldrarna.

• Heloise

Hej svejs!

Hvidis: va f-n är det för fel på personalen?

Ingis: marimekko skål låter jättefint!

Ninnis: underbart med semester, jag hade ju siktat in mig på en grek-resa men så fick ju Panzer jobb, och jag vet inte om Jullan skulle vilja flyga och vara i hetta just nu

• Heloise

¨Flamman: stackars familj, men bra att mannen får anv svenskan Klart att sjukhuset var glada över att du var där och kunde tolka!

Ingis: hoppas att du blir bättre, jäkla skitförkylningar som går runt!

Idag blev jag väkt av sotaren, jag sov så himla djupt att jag nästan öppnade naken och dessutom fattade jag itne vart Panzer var, han ahde tydligen gett mig en puss och sagt hejdå och åkt till jobbet, det missade jag TOTALT!

• Heloise
    Norrskensflamman skrev 2010-09-07 09:56:12 följande:
    Heloise; vilket uppvaknande. Var han snygg helst, han sotarn Eller var du för trött för att se...
    vet du vad Flamman han var inte tokig alls
  • Heloise

Jag är lite kär stundtals i Magnus Betnér... kollar just på hans uncut på youtube

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans