I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Blomman: väldigt fina tavlor Auktioner är roliga, själv köper jag wahlströmsböcker till Jullan för 3kr/st
Villemoa: Vilken fin enrummare Den är så nätt och fin. Ni är gravida med värdighet flickor
Flamman: Låter underbart med glass och rigabalsam, klart att du är kär i karlsloken fortfarande, och ibland du så händer det
Bruttan: Hoppas det blir av med foderhästeriet, jag är ltie avis på I jag vill oxå ha en häst igen Men däremot är jag itne ett dugg avis på hennes lärare, va fan är det för fel på karln? Tycker M's svar var alldeles utmärkt
Aleta: hemskt med flickorna, att det ska börja så himla tidigt, kan de inte bara få vara barn och ha roligt utan en massa jävelskap iaf när de är så små?
Jag vet att jag borde ta det lite lugnare, men jag fattar faktiskt inte hur det ska gå till, allt jag gjort idag är stå i 4 timmar och le och säga hej , hej då och var det bra så? Hur ska det här gå, problemet är väl att jag itne kan sitta, det är rätt mkt och stå non-stop i 4 timmar när man är gravid, eller som kunderna säger, riktigt jävla super gravid, tydligen måste jag ha den största magen någonsin Fast alla är snälla och säger att jag ser lycklig ut, har det där skimret.
Jag var på föräldragruppen idag och vi pratade om smärtlindring, andning, massage etc. Helt plötsligt blev allt väldigt väldigt verkligt och jag vart rädd. Hur fan ska det här gå? Vad tnkte vi med? Hur tänkte vi? Tänkte vi alls? Usch nu är jag rädd, tänk om jag inte blir en bra mamma? Tänk om jag inte passar som mamma? Paner är bara lycklig och säger att allt ordnar sig, jag är livrädd för att göra fel! Nä lika bra att gå och lägga sig och terra mannen, han älskar när jag väcker honom för att diskutera existentiella frågor kl 12 på natten
puss och natti natti