I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Härligt Flamman, men 9 cm! Eller vänta, de där rosa i mocka som jag har är nog så höga.
Härligt Flamman, men 9 cm! Eller vänta, de där rosa i mocka som jag har är nog så höga.
Det är män ur alla yrkeskategorier och åldrar.
Och slutligen sa han att det inte finns några vuxna som chattar med barn för att vara snälla eller av intresse för barnets väl utan att det alltid finns baktankar.
Fjällbruttan, tack för att du finns!
Kram Ninnis, ta hand om dig nu.
Jättefina bilder och fotomodeller Bruttan!
Tror ni vi kan få mängdrabatt på väskorna?
Jag såg också programmet och visst är det hemskt!
Så himla onödigt. Den där hantverkaren som sa att om mufflan är ful, då vill han inte ha tjejen...AAAARGHHH varför finns det så många idioter i världen???
Hela historien om tjejen som måste operera tillbaka mödomshinnan var så tragisk, men det är en annan historia, det har med kultur att göra. Killen som vägrade gifta sig med annat än oskulder men tyckte att det inte gällde killar ville man ju bara...jag vet inte vad, men det är ju inte bara hans fel, han är uppfostrad så och tror att världen ska se ut så.
Där kom jag på en sak som säkerligen har stärkt SD, många är upprörda över hedersmord och kvinnosyn och känner sig maktlösa.
En kurs för alla som kommer hit i jämställdhet och lika värden samt att förklara att lagen faktiskt ser ut så här kanske skulle undanröja en del missförstånd. Dessutom så borde vi nog vara tydligare med detta i skolorna tidigt så att inte alla barn tappar detta. Jag tycker mig märka i många debatter att väldigt många tar det så otroligt för givet att de lättvindigt slänger bort allt som hittills har uppnåtts.
Förlåååååt! Nu har ni fått en massa föreläsningar till frukost.