I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Håller också tummarna Villemoa!
Stackars hungriga Flamman!
Håller också tummarna Villemoa!
Stackars hungriga Flamman!
Flamman, oj vad tråkigt att en del av dina grejer gick åt också.
Fru Bygg, jag har aldrig kommit igång med träning, eller jo, om det är dans, då kan jag, allt annat är dömt att misslyckas.
Tänk vad mysigt Passionsblomman har det nu med trådbesök!
Ska de vara med i snigeljakten undrar jag (eller har de gått i ide nu)?
Ninnis, vad mysigt att slumra med vovven!
Fru Bygg, vad synd att hon inte kunde.
Heloise, vad kul att Panzer kan vara med!
Fru Sy, det är bra att få gnälla av sig här. Hoppas att akupunkturen hjälper, det är mot illamående eller?
Jag fick ju mot foglossning och det hjälpte.
Hoppas att lite smörgåstårta hjälper. Nu blev jag också sugen på det!
Grattis Daa!
Villemoa, skönt att allt såg bra ut!
Flamman, bra att du kontaktar dem och säger ifrån!
Ninnis, vovve i flytväst låter gulligt, men vad säger vovven om det?
Ingis, jag vet precis hur det är. Maken är borta 4 nätter/vecka och det är inte ovanligt att mina tjejer ligger på var sin sida om mig och försöker komma närmare hela natten. Mysigt, men omöjligt att sova.
Heloise, vad underbart med systrar av hjärtat. Jag började genast tänka på Bullerbyn när jag läste, men riktigt så var det inte va?
PB: Vaxduksklänning!
Ååh vad härligt att ni haft det så bra och att nya mattan var populär!
Vad är en råsaftscentrifug?
Inga sniglar?
Skit också med behandlingen, kan du redan nu lägga ut en del på andra så att du inte får så hemskt mycket att göra till jul?
Jag var på mammografi idag, vilket innebär att jag var i stan, vilket innebär att jag kom i närheten av en butik med godis i, vilket innebär att jag köpte...2 kg lakritsgodis!
*Skäms lite, men bara lite*
Här kommer det lakrits godis av alla de sorter från lösgodisväggen! FÅNGA!
Heloise: Så bra att Panzer var där och charmade BM! Härligt att alla värden var bra också!
Vilken underbar mat ni ska ha!
Bullerbysessorna!
Passion, en slags juicepress alltså? Det låter spännande, den får du demonstrera nästa gång vi hälsar på.
Jag har ägnat en liten stund åt att försöka skicka ett meddelande till galningskyrkan i USA som ska bränna Koran på lördag. Deras hemsida är stängd, vilket är bra och lokaltidningens namninsamling ville ha alldeles för mycket personuppgifter för att det skulle kännas bra. Nu har jag bestämt mig för att om pastorn inte lyssnar på Påven eller Obama eller FBI (som har varit och besökt honom) så lär han inte lyssna på mig heller. Den här gången får de som har betalt för det försöka rädda världen.
*Äter trotsigt lite laktrits istället*
Ojojoj Bruttan! Du sliter väl inte ut dig?
Foderhäst låter ju kul, men orkar hon med att sköta om den själv, eller blir det du som får ännu mer att göra?
Flamman, helt, helt underbar kommentar. Den ska jag spara i minnet. Mycket användbar!
Grattis till Busan!
Mina ungar fick en ny kusin idag!
Passionsblomman, tack för dina kloka inlägg i ytterligare en "jag är lättstött"- tråd.