• Daa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Panzer: hon är underbar, er lilla Elise.

Än en gång: många kramar till er alla tre.

• Daa

Hvidis: oh, jag kan tänka mig att lukterna vid städning kan trigga igång lite mindre trevliga känslor... *ryser*

Duktiga lilla E

• Daa

Flamman: hoppas du får känna dig frisk(-are åtminstone) när du ska till frissan.

Aleta: tack. Det känns ändå som att jag inte har det värst. Om jag skulle bli nekad allt, både hsp och sjukskrivning (som ju lär bli aktuellt om jag inte får hsp), så kan jag gå hem utan ersättning utan att det blir väldigt stora ekonomiska konsekvenser. Det känns tryggt, men det är inte rätt. Därför tänker jag bråka ett bra tag till.

• Daa

Hej, Start September och Smint!

Mycket märkligt, Smint, att vissa av er kan bli nekade och andra inte. På min arbetsplats är jag den första som är gravid (de andra med samma arbetsuppgifter har inte samma utrustning, så att säga. ), så jag kan bara titta på hur det har varit i andra delar av landet.
    Brukar inte prata så mycket om mitt arbete här, med tanke på anonymitet och så, men jag hävdar att det är tungt och jag brukade kunna bli ganska sliten även innan jag blev gravid.
    Hoppas det går bra med din ansökan.

• Daa

Panzer, tack för din berättelse. Sitter här med ögonen fulla av tårar. *saknar i övrigt ord*

• Daa

Ninnis: hoppas det ser bra ut idag.
    Måste erkänna att jag blev lite förvirrad när jag såg lyckönskningarna och tänkte "Men är inte det på måndag?" Men då var jag inte så fel ute.

• Daa

Heloise: så fantastiskt skönt med framsteg! Hur är det med dig?

• Daa

Blommis: så jobbigt med ryggen. Och den där huvudvärken...

• Daa

Ingis:

Bruttan: men vilken människa den där läraren är! På henne bara!
    Håller med det Aleta skriver också.

Ninnis: håller tummarna för lyckad skörd!

• Daa

Heloise skrev 2010-10-07 16:51:52 följande:
    Ett par nya bilder i Elisemappen. /panzer

Fina, fina lilla Elise.♥

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans