I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ninnis: lycka till imorgon. Hoppas så att allt går bra. *KRAM*
Heloise: många kramar till er alla.
Fru E: ord kan inte beskriva hur mycket jag hoppas för er den här gången! (Det gäller förstås Blommis och Ninnis också). Många kramar.
Ninnis: håller tummar och tänker på dig.
Hvidis: hoppas att det blir ett bra samtal.
Andbeyond: åh, så spännande med RUL!
Fru Bygg: stackars lilla E. Krya-på-sig-kram till henne.
Flamman: åh, så tråkigt för T att inte kunna gå på kalaset. Skönt att hon ändå får lite tid med kompisen.
Ingis: klart att jag bjöd på den!
I helgen har jag varit så vansinnigt trött. Undrar om det är järnvärdet som börjar dala ytterligare... Fälga var lite för lugn för att jag skulle vara lugn, men igår kväll och inatt var det bus igen. Axel är inte särskilt förtjust i min maghållare, så där får vi kompromissa lite.
Hurra för Ninnis äggskörd! Håller tummarna för glädjande resultat imorgon också.
*hjärtar den fyrbenta värmedynan*
Andbeyond: grattis till fint RUL! Minibeyond är en liten flicka! *hjärtar*
*önskarönskarönskar för Blommis*
*kramar om och hoppas att det är trevligare där hemma nu*
Hvidis: skönt att samtalet gick bra.
JAAA! Sju stycken! *håller tummarna för fortsatt fina resultat*
Håller med Andbeyond.
Kram, Flamman. *vinkar tillbaka* Rätt tänkt, tycker jag. Att ni inte ska anpassa er, alltså.
Imorse fick jag åka, så jag märkte inte alls av någon halka. Imorgon när det är min tur att köra, däremot, ska jag vara försiktig.
Och så ska jag be om en tjänst: om jag någon gång idag eller de närmaste dagarna tittar in här och ryar om rött i toalettstolen, kan då någon vara snäll och förmedla ordet "Rödbetssoppa" till mig på lämpligt sätt, fortast möjligt?
(gott var det, förresten).
Kikar in med en stor kram och en massa tumhållningar till Fru Es eskimåer.
*läser ikapp och inser att det är fler kramar som behöver delas ut*
Heloise: KRAM till er alla. *torkar en tår för allt som händer runt omkring er, det bra och det jobbiga*
Flamman: kram till dig och familjen. Hoppas att det kan leda till något gott.
Önskar er alla en fin onsdag.