• Daa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

*skriver under varje ord*

Villemoa skrev 2010-10-09 11:03:39 följande:
    Måste ju säga att det är FÖR JÄVLIGT att ni inte får vara kvar hos Elise och att hamna i värsta knarkarkvarten är ju FÖR JÄVLIGT det också!! Det känns aningen magstarkt att skriva ut er med tanke på vad ni får gå igenom. Nog kunde ni fått vara kvar tills det är dags att förflyttas till Gävle. KRAM PÅ ER!!
  • Daa

Åhå, här kan jag skriva under igen!

Villemoa skrev 2010-10-09 11:08:42 följande:
    !Hvidis: nu får jag ont i hjärtat! Vad är det för JÄVLA fröken som blir hårdhänt?!?! Nä fy fan vad arg jag blir! Tycker verkligen du ska ta upp det, gravidhormoner eller ej. Skulle det gå ut över E, då jävlar alltså!!
  • Daa

...och hoppas att Villemoa tycker att det är okej att jag använder hennes formuleringar...

(alla svordomar till trots. )

• Daa

Så bra!
    Nu ska min maghållare, makens tröja och jag gå på en liten promenad.

Villemoa skrev 2010-10-09 11:19:52 följande:
      Helt okej

• Daa

Kära Heloise, så underbart att höra att det går framåt för lilla Elise och det värmer hjärtat att du kan få vara så nära henne och känna bandet.
    Ja, det du och ni har fått uppleva den här senaste veckan är verkligen något i hästväg (och nu är det underdrifter igen... ). *kramar om länge* Så skönt att ni har varandra, du och Panzer.
    Jättefin idé med en bok till Elise.

• Daa

Norrskensflamman skrev 2010-10-09 18:25:33 följande:
    Ja, det är lite så hos oss också. Lilla K kom till mig och sa att T sover och att hon hade brett om henne med en filt. Sen när T vaknade så säger K: "Jag ska ta hand om dig T nu när du är sjuk" "Nej, då blir du också sjuk" sa T "Hörru, nu är det så här förstår du T, att ibland måste även småsyrror jobba för sina storasyrror, som när de är sjuka till exempel" svarade lilla K bestämt Syskonkärlek tror jag det kallas*

*hjärtar Flammans gullungar*

• Daa

Och jag tänkte när jag skrev det att det nästan lät som om jag skulle gå utan byxor... Borde ha förstått.

ingenjörsbruden skrev 2010-10-09 12:32:44 följande:
      Glöm inte kläder på nederdelen....det kan bli så himlarns dragit annars....

• Daa

Bruttan: oj, vilket energidränerande samtal det måste ha varit! Bra att det kommer att leda till förändring och att M har stöd i allt. *fnissar åt Ms kommentar om tråden*

Aleta: men så irriterande med det försvunna pappret!

Blomman: för hanverkar- och diskmaskinsstrul.

Flamman: förresten, kunde T gå på kalaset?

Solde: så surt med en puckodomare. Ibland verkar utställningsvärlden vara lite väl godtycklig. Men det är kanske bara vad jag har fått för mig efter att ha hört mammas erfarenheter.

dfk: ja, nog låter det som att du behöver vila upp dig efter en sådan helg!

• Daa

Blommis: jobbigt med ryggvärken.

Sprinklersystemet har börjat verka så smått hos mig. Det är en ny värld.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans